Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

kanske skulle skriva att de är till köket...
    ja underredet blir vitt fast med vanliga skivan, sen blir storlarna vita med vanlig sits..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-08 10:36:42 följande:
    Ja tapeterna i köket tyckte ja va helt ok, blire vitt köksbord?? ja vill måla fondväggen i v-rummet me eftesom vi har fina fläckar på den men det får vänta...
    halens.se/ProductPage.aspx&mid=226&sort=0&dir=1

typ så här...
  • Firstandhappy

vill inte lägga ner massa pengar på nytt bord så länge barnen är små, så du målar jag det så länge...

• Firstandhappy

har snöat in på det som du vill ha, grått o rosa, fast jag vände mig till brunt o rosa, men jag satte stopp för mig själv o bestämde brunt sovrum med tjocka dimrosa öljettgardiner..

• Firstandhappy

annars hade nog mannen fått ett brunt sovrum med rosa fondvägg, nog för att han gillade ideen men höll med mig om att jag säkert skulle bli trött på det med ganska snart... måste bara hitta en stooooor svart "kristallkrona" till sovrummet med.

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-08 11:32:46 följande:
    går å trallar: umpa umpa falleralleraa... sen då?? å va fan e d för låt (barnlåt)
    Tänk om jag hade en liten, liten apa
    umpa umpa faleralela
    tänk vad folket skulle stå och gapa
    umpa umpa faleralela
    inte åt mig men åt min lilla apa
    umpa....
    inte åt mig men åt min lilla apa
    umpa....
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-08 11:23:23 följande:
    Det har ja sätt en på NORDIK tror ja men dom kostar ju faaan
    kollar på en på ellos (har konto där så kan delbetala) 1699kr..

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=165560&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • Firstandhappy

fast ska inte köpa just den men i samma stil.. har för mig att de har en liknande på city gross för under 1000kr

• Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-05-08 12:36:30 följande:
    Lill skuttan verkar må bätte, hon har inte kräkts sedan i går natt. Men hon vill inte äta annat än majsvälling. Hon började nästa kräkas när hon fick en liten bit banan i munnen... Jäklar vad mycket tvätt det blev pga att hon är magsjuk, tvätt maskinen har gått på högvarv i 2 dagar nu.
    usch o fy ja, vet hur det är, wille låg i 3½ dag o kräktes.. äter fortfarande inget annat än välling, bara kastar sig åt sidan o biter ihop när jag försöker ge honom annan mat...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!