• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-08 22:02:35 följande:
    ja just det, kommit hem nu, låg en timme o blev undersökt... Molgan mår kalas som jag visste redan innan, däremot har det gått från sträckning till bristning i muskel... rakt upp i mumindalen.. fått piller som jag tydligen kan bli rätt fin på s jag kan sova, mycket vila o inget sex... nähäää det menar dom inte...Fick ju självklart den sura otrevliga bm när jag kom in, mamma va rätt otrevlig tillbaka. hahahha tycker om min lilla mamma som biter som en liten ilsken hund..
    Å FY det lät defenitivt inte skönt du, hoppas det går över snabbt!

Sov så gott
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 22:11:53 följande:
    Har förresten kollat CTG-kurvan fyra gånger den senaste veckan =) 
    Det är ju jättebra att dom kollar dig så ofta som dom gör för när nånting är fel så kan det ju gå tokfel välldigt snabbt!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-08 22:18:18 följande:
    Ja, det är ju skönt. Fast börjar bli lite jobbigt att åka fram och tillbaka, så funderar lite på om jag skall ta och lägga in mig. Men det känns som det är så långt kvar fortfarande och jag vill ju inte ligga inlagd i flera veckor liksom... Kan tänka mig högst en vecka... hatar att ligga inlagd. Grejen är ju den att jag inte vill ligga inlagd när sambon fyller 30 och det är ju om 16  dagar =(
    Ne lägga in mig "frivilligt" skulle ja aldrig göra... Ja skulle kunna åka upp VARJE dag om så krävdes, hur "tråkigt" det än va..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 23:00:46 följande:
    nä nu börjar jag bli dåsig, dags att sussa kudde, kommer massa folk imorgon o sen blir det kanske grilla på kvällen, lite beroende på hur jag mår..
    Hoppas du mår bättre idag

Jag har lyckats sova en hel natt IGEN, två nätter i sträck, det e fan rekord värktabletter är bra skit å då tar ja inte änns så många som ja blev beordrad (e lite för envis å vill klara mig utan så långt det går)

infektionen på magen ser inte för rolig ut å det ömmar så fort ja kommer åt å man ser hur fullt av var det är då det är så "uppbubblat" å huden superspänd tvättar me sprit me gämna mellanrum å det svider å d är ju bra... är det ingen förändring eller värre på måndag så får ja ringa så läkare kollar på det... men frågan är, är det vårdcentralen ja ska vända mig till eller???

Ikväll ska ja på partaj i Skyttecentrum två vänner som har 50års fest.. så jag har fått värkförbud {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-09 10:52:51 följande:
    Sambon tyckte det vore bäst om de plockar ut bebisen nu, så han slipper gå och oroa sig för att det skall gå fel. På ett sätt så håller jag faktiskt med. Visst det är ju tidigt, men jag vet ju med mig sen Molly att bebisen antagligen mår bättre utanför magen om jag blir sämre hela tiden. Tänk tänk... usch.. börjar bli nervös.
    Ja eller iallafall att dom lägger in dig så dom kan ha bättre å större koll på om bebis måste plockas ut... å kan göra det snabbare..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-05-09 10:37:58 följande:
    Hej hopp. Inte så morgonpigg idag.. men jag undrar vad det är för nummer till förlossningen. Sambon tyckte jag skulle ringa dit och lägga in mig...
    antar att du redan fått tag i numret, ja har det på kylskopet och både mannen å ja har det i våra mobiler för att vi alltid ska ha tillgång till det
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-09 10:54:58 följande:
    Här blir det att det lugnt en timme o gosa med barnen o sambon, sen ska jag duscha o packa lite, sen ska jag o Lillisen ta tåget till Norrköping. Vi ska förfesta lite hemma hos min mamma, sen ikväll är det Otten som gäller o 10 års återträff med högstadiet.
    Ha  det så supertrevligt!
  • Fru T

Ja är sjukt rastlös men ändå trött å borde ta DET LUNGT SÅ JA ORKAR ME KVÄLLEN...

ups orkar inte sudda å skriva om....

Skulle vilja ha ett nytt deadem å kanske ett par örhängen men har ingen lust att gå upp på stan, å vet inte om ja har så stor lust att åka fram å tillbaka till ikano för det... *beslutsångest*

• Fru T

va skönt det va när man va liten, då slapp man alla dessa ilandsproblem pga lathet

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-09 13:07:22 följande:
    nu börjar det bli förstörelse igen i området.nyss när vi kom hem så har nån IDIOT tagit bort hela brunslocket över ena brunnen.det vara nära att något av våra barn hade ramlat ner!locket syns inte till.vi har inget som vi kan lägga över det stora håletvet nån vart man ringer?locket måste ju dit snarast innan nått djur eller barn ramlar ner och skadar sig allvarligt!
    Fastighetsjouren kanske
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!