Inlägg från: Fru T
|
-
-
Så bra att det va trevligt igårLeos och Vincents mamma skrev 2009-05-10 18:02:23 följande:Fy såå trött jag är! Är bakis idag, men inte alls så farligt som det brukar vara.Kom hem till Linköping med tåget vid 14.30 o då väntade min grabbliga på mig vid tågstationen, var såå skönt att få se dem igen o kramas o pussas, ett dygn borta från dem räcker, vill inte vara borta längre. Saknade dem massor alla tre.Men det var verkligen lyx att få sova så länge man ville imorse utan några barn Gud så kul det var igår kväll. Maten var visserligen kass, verkligen inte värd 400 kr. Men annars var det kul o det var kul att se alla från skolan, det var inte alls farligt som jag trodde att det skulle vara Sen jag kom hem så har vi bara myst allihopa o sen sov jag ett tag till. Nu ska vi natta barnen om en stund.
visst har dom snyggat till stället
-
Ja å ÄNTLIGEN har dom tagit bort BollenLeos och Vincents mamma skrev 2009-05-10 18:23:39 följande:Ja, det hade de verkligen! Var ju lite anti först, men sen när vi kom dit så ändrades det för det var verkligen superfräscht.
-
Apipoulai skrev 2009-05-10 20:12:42 följande:Shit, ska man bli sådär stor...jag börjar ångra mig... ;)
-
Åh ja sitter här me ett leende som sträcker sig så långt det bara går i ansiktet, fick precis reda på att en av mina söta vänner å hennes lika underbara Pv ska få bebis i november
dääm vilken babyboom 
-
appropå blod så tror ja min slempropp börjat släppa

-
lite strimlor me blod det är därför ja misstänker det, däremot har ja haft grymt tjocka flytningar i lite över en vecka (ursäkta detaljerna) en da skulle man kunna tro att ja kläckt ett ägg.....JePaLuLi skrev 2009-05-10 21:57:10 följande:Åh spännande! Fast den kan ju gå flera veckor i förväg visserligen. Min bm förklarade det ganska bra, hon sa att när det bara är slem kan det dröja ett bra tag, men när det börjar bli blod i den så närmar det sig. Har du blod i?
vet att den kan släppa flera veckor i förväg men det ger ju ändå ett litet hopp
-
Ja ursh ja för att ha sån mensApipoulai skrev 2009-05-10 22:14:37 följande:Usch, vad jobbigt att blöda så många dagar samt mycket. En annan är förskonad med typ tre dagar och jag har aldrig haft mensvärk. Så när folk försöker förklara en (för)värk för mig så vet jag ändå inte hur det ska/bör känns, då alla liknar det vid mensvärk. Tids nog får jag uppleva en värk iaf. Jag klarar mig bra utan mensvärk också, så det vill jag inte ha senare i livet heller.
Ja e me belönad me snäll mens i ca 3-4 dagar å har mycket mycket sällan jobbig mensvärk, kan mer känna mig liksom lite svullen neråt... Däremot så får ja ofta migrän dagen innan mens å det är ju mindre kul...
Det där me förvärkar är ett mysterium men ja har kommit fram till att mina känns som lite molnande värk runt "tjejmagen" (hatar ordet men det är en bra vägbeskrivning) å ibland så strålar det rakt igenom eller runt mot ryggen... får oftast samandragningar i samband å då blir ju magen stenhård... -
Heheh japp så får ja me, jobbigt spänd blir ja men ont gör det inte, det är samandragningar (SD) å det är ju livmodern som tränarApipoulai skrev 2009-05-10 22:27:18 följande:Min mage blir hår emellanåt, man kööner sig helt uppblåst och uppsvälld, lite jobbigt faktiskt, men jag har fått det förklarat för mig att det är livmodern som tränar. Det gör ju inte ont, men som sagt man känner sig uppblåst.Jag kan inte förstå alla dessa gubbar som går omkring med sina uppsvällda hårda magar VARJE dag. Att de inte gör något åt sin fettma. Skitjobbigt tillstånd ju. Usch!
Men nu har det böjat kombinerats me lite värk å det ska vara förvärkar... men än så länge tycker ja inte dom gör spec ont heller, lite obehagligt bara (men sen har ja ju rätt hög smärtgräns me)
Det är all annan värk som gör ont, tex den i beckenet å höfterna, det är den ja får käcka tabletter för... -
annars så käkar ja mina tabletter inte käckar