Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

tror det är någon som springer runt mina ben o gnäller för han är trött.... mmmm skulle du tänkt på INNAN du slängde ur både mamma o pappa ur sängen kl 07.00 imorse... suck, ska lägga han en stund o se om han kan sova lite då kanske.. ***ironiiii**

• Firstandhappy

Diana, har du fått nån ordning på det med fk??

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-12 08:54:43 följande:
    Nej, jag orkar inte tänka på det. Kan inte ha Molly hemma på dagarna så vi får köra på som vi har gjort hittills. Det blir nog inte så länge till ändå. Skall in imorgon, och jag är så nervös över detta. Vet ju inte hur det skall gå. Både spännande och jobbigt på samma gång.
    hoppas på det bästa... man kan inte göra så mycket annat, men klart man är nervös, hade nog inte sett fram emot vändningsförsök..
    Har ju haft turen att Molgan legat "rätt" sen v 27..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-12 09:02:24 följande:
    Nja, men det är ju alltid något i rätt riktning.. om vi säger så... men jag vet ju inte ens om de kommer försöka göra det på mig ännu. Det beror ju på hur det ser ut på ultraljudet imorgon. Man måste ju ha rätt förutsättningar först och främst. Stämmer det inte så blir det nog snack med doktorn om snitt. Då vill jag ju att bli så snart som möjligt. Orkar inte gå och vänta på att bli snittad.
    nej det gör man ju verkligen inte, fast de vill väl inte plocka ut den för tidigt heller..
  • Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:05:22 följande:
    hej och tack! vore trevligt att prata med lite Linköpingsfolk. känner inte så jättemånga i denna staden..
    hej o välkommen, alltid trevligt med nya människor som man kan lära känna!!
    Kommer du härifrån??
  • Firstandhappy

ahhahaha oj va uttjatat hej o välkommen blev på en gång

• Firstandhappy

övertid räknas efter bf men barnet är "färdigt" efter v 37 om jag inte minns fel..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 09:12:02 följande:
    37+ tror jag.
    ja efter 37 fulla veckor.. va bara tvungen att läsa lite...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-12 09:09:21 följande:
    När är förtidigt då? Som jag ser det nu så är jag på övertid
    finns en jättebra funktion under markören graviditet här på FL, där står det vecka för vecka vad som händer o när, kanske skulle testa att läsa den??
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-12 09:13:43 följande:
    Japp, men jag utgår från den dag som Molly föddes (35+1). Allt efter det blir ju övertid....
    ja men om man ska utgå från det så blir ju allt fel, du får ju se att denna graviditet är helt ny och den ska räknas på 40 v som alla andra...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!