Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-14 18:02:40 följande:
    tror vi får slå ihop oss snart! Ja har ont ont ont å vankar som en fet anka mannen får hjälpa mig när ja ska resa mig från soffan, annars får ja rulla ur. blri spännande å se hur kvällen går me mannen på jobbe..
    hahahaha ja se där, jag har precis "råkat" kasta sönder en av willes flaskor...
    Nån som vill ha en trög man??? jag kan köra hem honom till er om ni vill??
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-14 18:02:40 följande:
    tror vi får slå ihop oss snart! Ja har ont ont ont å vankar som en fet anka mannen får hjälpa mig när ja ska resa mig från soffan, annars får ja rulla ur. blri spännande å se hur kvällen går me mannen på jobbe..
    hur går det för dig love???
  • Firstandhappy

tjolahopp, ser ut att bli en strålande dag idag, hoppas på det iallafall..
    Ska väl passa på att röjja klart lite bland allt skit som kommer fram om dagarna innan klockan blir för mycket så kan man åka ut på landet sen o låta wille springa lös...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-15 08:57:03 följande:
    Det är ju en sak om det händer när man e vaken me men när man ligger å sover kan man ju lura sig vad som liksom .-D snacka om att känna sig snuvad på konfekten... Mina mostrar va här igår å käka å dom satt å snacka en hel del om deras förlossningar, inga detaljer men mer att hur mycket dom gick över med alla... Så nu är ja inte ett dugg inställd på att hon kommer kika ut tidigare, bara tedde som är...
    ja jag räknar med att gå över tiden med trots att det är 2 barnet.. finns ju dom som går över med alla sina så lika bra att ställa in sig på det, fast dani säger med att jag kommer få innan...
  • Firstandhappy

nyss hemkommen efter en heldag på landet hos mamma, eller nja sambo o wille har haft heldag, jag har vart liggandes i solstol i skuggan pga värken som vägrar ge med sig..
    men de har sparkat boll o jagat hund o grillat o haft det jättebra... nu är man trött efter solen o ska njuta av lite kaffe i soffan o sen sova..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 21:49:45 följande:
    Det låter som en skön dag för er alla
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..
    börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-15 21:53:20 följande:
    e vi samma person
    mmm bara olika liv.... usch kommer låta så hemskt nu men idag tänkte jag för första gången att vad skönt det vore om man inte hade barn, då kunde man tillbringa hela dagarna i sängen eller soffan o göra vad man ville, inte ha någon annan än sig själv att ta hänsyn till o få andra att passa upp på en.. men men.. nu är ju verkligheten en annan så det är bara att bita i det sura just nu o ta skiten...
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 21:55:45 följande:
    Fy Kan du inte få nåt starkare mot värken då? Så kan du ju inte ha det... Man kan ju inte sluta leva liksom. Det var som när de sa till mig att jag bara skulle ligga ner mesta delen av tiden. Jag ifrågasatte då om de skulle fixa barnvakt och hemtjänst åt mig i så fall. Det låter så bra men det funkar ju inte i praktiken.
    precis, vem fan ska ta hand om min son då när jag ligger hela dagarna... fast kan inte göra det heller för det gör med ont... ska ringa kh på måndag o prata med dom, för det här går inte längre...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:02:41 följande:
    Finns det nåt bra ställe där man kan färga håret och där det inte kostar en förmögenhet??
    inte där jag gick sist iallafall, kostade 1500 för lite slingor
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:09:26 följande:
    Sjukt ju. Ringde Zigges förut och hon sa från 1300 och uppåt. För lite färg?? Jag klippte, färgade och slingade mig inför Lucas dop och det betalade jag drygt 900 :- för, det var helt ok tycker jag!
    det va bra pris...
    kanske om du kan åka lite längre att det blir billigare... typ mjölby eller så..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!