Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-14 22:02:07 följande:
    Då ses vi imorgon natti natti
    Familjetrollet: Kommer du också hit?
    jag kommer gärna om jag kan ta med vovven.
    dinana skrev 2009-05-14 23:38:02 följande:
    Då skall man gå och sova då. Imorgon blir det sjukhuset vid halv tio så skall försöka få lite sömn nu och sen bär det av imorgon bitti. Familjetrollet: Skall vi ses imorgon och fika något, när i så fall och var? Jag kan ju smsa dig när jag är på sjukhuset och vet lite mer om när jag är "fri".
    jag kan efter 12,måste dock vara hemma senast vid 15 igen
    Moonlight83 skrev 2009-05-14 22:57:44 följande:
    Hej!Hoppar på här hoppas det går bra. har nyligen plussat och är beräknad enligt FL till 17/1.Vart i linköping har ni gått hos BM? Var de bra och erbjöd de allt ni ville ha? tex,KUB test,UL,VUL vid så många tillfällen som behövdes för just er?
    välkommen hit
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-14 20:59:14 följande:

Familjetrollet: Kan du ta dig hit?

det kan jag göra,är gångavstånd.inboxa er adress och vart vi ska mötas upp
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-15 08:22:26 följande:
    Familjetrollet:Jag hör av mig efter kontrollen, så får vi se. Skall vara där vid 9:30 så det är ju lite svårt att avgöra på förhand när jag är klar. Men är det inget allvarligt så är jag nog klar vid tolvtiden, eller innan dess. Vaknade mitt i natten av grym huvudvärk. Inte alls kul och värktabletterna hjälpte inte alls. Såjag låg å plågades till sömns. Vet inte om värken försvann helt för har brjat få lite småont i skallen nu igen. Men kanske hjälper att gå ut i friska luften. Skall åka om en liten stund. Hade likadan huvudvärk i går natt, så kanske är bra att ta upp det idag på kontrollen. Risken är väl att de vill lägga in mig i sådana fall. Men jag vet inte vad de skulle göra åt det liksom. 29 dagar kvar till BF.
    det lät inget bra.hoppas huvudvärken ger sig.håller tummarna för dig
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 08:38:13 följande:
    tjolahopp, ser ut att bli en strålande dag idag, hoppas på det iallafall..Ska väl passa på att röjja klart lite bland allt skit som kommer fram om dagarna innan klockan blir för mycket så kan man åka ut på landet sen o låta wille springa lös...
    hoppas vädret håller i sig så man kan grilla idag.blev ju ingen grillning igår pga vädret
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-15 08:52:09 följande:
    Bra man känner sin kropp (eller ja va nog bara sjukt trött)Rycktess upp ur sömnen å hade sååå ont å det kom å gick å ja va heelt övertygad om att jädrar, ja har värkar... sen vaknar ja till liv å inser att ja e bara jäkligt skitnödig bra där...
    haha
  • Familjetrollet

En stolt enbarnsmamma

vi kommer runt 10.kollar inboxen innan vi går

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 09:14:22 följande:
    Jag inboxar dig mitt mobnr ifall att.
    har det inlagt om jag minns rätt.

En stolt enbarnsmamma

vi börjar gå nu,tar nog runt 30 minter innan vi är framme
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:51:40 följande:

Jag o barnen ska strax ta på oss o åka till Valla, där ska vi vara i flera timmar med ÖF, vi ska bland annat åka häst o vagn, ska bli riktigt mysigt Vi verkar ju få tur med vädret oxå.
    då får ni ha en trevlig dag.här är man nyss hemkommen efter ha träffat trevliga "en stolt enbarnsmamma" och "skorpan08".är helt mör i fötterna efter en ca 7-8 km lång promenad.i eftermiddag blir det till att grilla på kolonin

dinana

vet inte om du kan titta här nu..såg ditt sms nu.messar dig så fort mobilen är laddad.batteriet tog slut förut.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 09:48:16 följande:
    ja jag räknar med att gå över tiden med trots att det är 2 barnet.. finns ju dom som går över med alla sina så lika bra att ställa in sig på det, fast dani säger med att jag kommer få innan...
    mina första 2 barn kom innan bf,nr 3 kom två dagar efter bf och nr 4 blev vår ängel
    det verkara vara vanligt att folk går över tiden numera.
    Maria84 skrev 2009-05-15 12:18:51 följande:
    Blir inte mkt tid vid datorn idag. Har varit igång sen 8 imorse, började med att baka scones till frukost och sen har det bara rullat på med allt som ska göras eller ja en del av det ialla fall. Kikade in lite snabbt tidigare när jag skulle slänga iväg ett mail men sen hanns det inte med mera Har precis ätit lunch och det börjar bli dags att sätta igång igen. Måste bara smälta maten lite Hade planer på att grilla ikväll men vädret vet visst inte hur det ska ha det. Ena stunden skiner solen och andra så mörknar det på och ser ut att komma regn när som helst. Får väl se vad vi hinner med, får ju besök nån gång i em också.

Åh vill också simma, vore så skönt! Men äger ingen baddräkt så en sån måste nog införskaffas först Sen får jag väl ringa och kolla så det är tomt i badhuset först så jag är ensam där
    oj vad du gör mycket.hoppas du hinner vila emellanåt.ni får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-15 12:30:02 följande:
    Finns alltid mkt att göra när man bor på gård och har två gårdar att sköta Och jag behöver det verkligen nu för att kunna funka alls för det håller tankarna i schack. Vila blir det lite mindre med dock och så mkt sömn får jag inte om nätterna heller så framöver kommer nog nån dag då jag inte funkar alls.
    det är bra att du har mycket att göra så att du håller igång och inte mår allt för dåligt.själv bröt jag ihopp totalt och klarade knappt gå utanför dörren på jättelänge.sorgearbetet tog lång tid för mig.
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 12:35:13 följande:
    Tack för en trevlig lekstund Stolt enbarnsmamma och Familjetrollet! Nu är vi hemkomna, Elin somnade i bilen och nu ligger hon i sin säng och sover vidare. Jag ska passa på att lägga mig en stund med innan jag ska iväg igen.
    ni får ha en fortsatt bra dag.vad stor lilla elin har blivit både N och elin växer så det knakar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!