Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Bosses gör ju egen glass så det är ju bra mycket godare än annat Det är väl därför som folk gillar dem.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    thelifesaviour skrev 2009-04-28 19:35:00 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-28 19:33:40 följande: Jo.. Fast jag tycker verkligen inte att den är godare.. Bara flottigare. Vilken glass man än väljer så smakar den fejk-vanilj. :)
    Hehe, smaken är som baken Jag är inget stort fan av glass överhuvudtaget, men deras är den godaste.

Jag har äntligen fått tummen ur o o lägger nu upp massa kläder på tradera, har tre stora papperspåsar med kläder som ska ut så det lär ju ta ett tag

Maria84 skrev 2009-04-28 20:35:57 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-28 20:32:54 följande: Du vet vad du har att göra med andra ord Vad heter du på tradera?
    Japp, jag vet ju det Fast det blir bara lite i dag, så får jag ta resten imorgon. Är ju desperete snart på tv o det missar jag inte för allt i världen

Jag inboxar mitt alias.
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:02:18 följande:
    Eftersom vi är fler härinne som även är kompis med "hon på facebook" så tycker jag inte att det behöver pratas om henne i tråden! Att det råder osämja mellan henne och några andra behöver ju inte gå ut över tråden, speciellt inte när den har börjat blivit trevlig igen. Dessutom finns det ju dem i tråden som inte alls vet vem det handlar om!
    Håller med dig! Alla måste få vara vän med vem man vill. Och därför bilda sig en egen uppfattning.
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:23:45 följande:
    Ja, man måste få vara det, men det betyder ju inte att man kan vara vän med "båda sidor". Jag tänker inte välja någon sida utan de som är osams får antingen fortsätta vara ovänner eller lösa konflikten. Jag vill inte bli inblandad! Låter bra!
    Precis så tycker jag oxå. Jag väljer ingen sida.
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 08:48:20 följande:
    sitter och väntar på om vädret kan bestämma sig för att vara bra eller inte så man kan planera dagen efetr detta...
    Ja, det är svårt idag tycker jag. Det var både kallt o varmt ute nu när jag lämnade Leo på dagis. Det blåste kallt, men i solen var det varmt. 
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:58:05 följande:
    fy vad jobbigt du har det men du får tänka på vilken guldklimp som kommer fram sen   Någon som vill träffas i valla i eftermiddag och leka lite?
    Hade varit skoj, men jag hämtar Leo på dagis 14, så jag kan inte vara där förrän 14.30 iaf. Det kanske är för sent då?
    Sen vet jag inte om jag kan följa med iaf, mina ögon är nästan igensvullna av den satans allergin
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 09:33:31 följande:
    men guuu va kul... ahh spännande värre, hoppas han får det skoj..jo man mår ju sämre själv över det än vad wille gör som tur är, försöker ändå göra så ycket man orkar och kan med honm men men.. ja o ska det vara dåligt väder kan jag lika gärna passa på att vara inne o boa lite till... slipper man ha dåligt samvete för att man inte är ute hela tiden. låter som en planerad dag..
    Precis. Ibland är det nästan så att jag önskar att det skulle komma lite regn så att man hinner med lite här hemma Eftersom vi är ute hela tiden när det är fint väder så blir ju allt inomhus lidande, men jag vägrar vara inne när det är fint väder. Säger som min mamma sa när jag var liten, ta till vara på solen nu o var ute för man vet aldrig när den skiner igen
    Apipoulai skrev 2009-04-29 10:41:36 följande:
    Regn vill vi ha, så att all pollen lägger sig och allt damm på vägarna sköljs bort. :)
    Japp. Denna pollen är inte alls rolig!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!