• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-13 20:22:09 följande:
    Det gör mina med. De var som tvillingar när de kom ut dessutom. De såg exakt likadana ut. Det skiljde dessutom bara 30 gram mellan dem och det var nog det Linus bajsade på mig när han var ute Jag hade helst sett att det var lite längre mellan deras födelsedagar, men vad gör man? Inget att göra nåt åt ju... Ja det blir toppen! De vill ju helst att bebisen ska vara i magen så länge som möjligt. Ja inte för länge då så klart Mitt järnvärde var också jättelågt båda gångerna. (95) men det var ju jag som led av det, inte mina små pojkar. De tog ju allt från mig
    Ne ellerhur å ja lider inte så mycket av det heller, har dessutom blive rätt bra på att komma ihåg mina tabletter nu Bm tror att det är så att jag hade lite reserver från början så det är därför ja ligger lågt, bebis får ju vad hon behöver ändå
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

ursch nu har ja haft en dålig natt trots dåligt väder massa ont i höfterna = massa vridande fram å tebax helatiden... Å när ja skulle somna så molnade det lite överallt..

Nu har hon så mycke hicka att det känns ända ner i A vilket gör att det är lite halvt obehagligt att sitta

Nepp nu hoppas ja att värktabletterna gör sitt för idag måste ja städa toan å damma lite så det ser lite vättigt ut när mina mostrar kommer å ska se vart vi bor för första gången... Å ka å köpa löttfärs måste ja göra me för det lyckadess mannen glömma igår.. han köpte allt annat å det ska lagas köttfärslimpa, då kanske man behöver lite köttfärs me

Suuupersmarrig köttfärslimpa me bacon, fetaost å paprika i *MUMMA*

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-14 08:26:38 följande:
    det lät smaskigt.länge sen man käkade köttfärslimpa.
    den är lite så där extra god, vi hittade receptet på Maxi faktist
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-14 08:32:33 följande:
    Fyyy tusan vad jag mår illa idag. :(
    ursch då!
  • Fru T

ja ska försöka vila lite frukost ja, me vetekudden i högsta hugg...

• Fru T

Nu är frågan, göra vad ja ska å sen vila eller vila å sen göra vad ja ska... kanske skulle va duktig först så ja har det gjort å sen kan vila hur länge som hällst {#lang_emotions_undecided}

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-14 09:03:46 följande:
    Vi botar illamåendet med en liten bit kladdkaka. :)

kladdkaka botar det mästa
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-14 09:06:12 följande:
    FY på dig!sitter du och läskar oss igen med kladdkaka?*skratt*
    hahah nuu va det faktist inte ja som börja
  • Fru T

nu har ja vart duktig, badrummet skiner å höfterna värker...

Då va det bara inhandlandet av köttfärs kvar, tar nog en sväng te maxi å köper storpack å lite blommor

Sen jädrar ska ja slappa!

• Fru T
    dinana skrev 2009-05-14 09:54:22 följande:
    Va du donar.. själv får man sitta här i sängen och fördriva tiden. tråkigt när man intw kan göra så mycket mer... men skall ta en tur till någon aff'r senare idag och köpa med lite gott till semin ikväll.
    Badrummer e ju inte så stort men det är jobbigt nog, spec när man står böjd över badkaret å skrubbar... iofs hade mannen lovat att ta badkaret så skulle ja ta resten men ja tog allt av bara farten, han ligger ju å sover efter en arbetsnatt å ska ju faktist laga maten sen så ja offrar mig lite...
    Måste försöka göra nån liten syssla var dag annars blir ja gaaen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!