Irma skrev 2009-03-03 21:41:08 följande:
Bettan: Nu känner jag mig görkass som inte vet exakt vilka prover man borde ta =( Är jättedålig på dethär med medicin. Har inte orkat läsa beer heller =( Usch vad jag hatar att det känns som om man får skylla sig själv.... Hoppas du får träffa någon som går på din linje. Läkarens initialer är MM. Och av efternamnet att dömma är han nog från balkan. Välkommen Copkat! Tråkigt att du också har anledning att hänga här...
Fan inte lätt att ha koll på allt, men läs gärna Beers bok; det är min nya bibel.
MM från Balkan; då är det nog samma som jag skall träffa. Attans bananer. Låter ju inte sååå hoppingivande. Vi hade nog hoppats på att få svar på en hel del frågor. Fan också. Hatar svensk sjukvård.

Copkat skrev 2009-03-03 21:31:32 följande:
Jag tänkte slå följa med er här. Det är nog här jag bäst hör hemma. Jag har haft ett utomkveds och ett
ma under förra året.
Ma:et behandlades först med cytotec men efter att först ha blivit friskförklarad så besökte jag privat gyn som upptäckte rester och det slutade ändå med operation. Har varit ett antal gånger på sjukhuset under december - februari men nu hoppas jag vara ok och kanske våga mig på att försöka igen. Jag känner mig väldigt kluven. Jag försöker läsa allt ni skriver här men vet inte hur aktiv jag orkar/hinner vara. Det har varit väldigt tungt men jag hoppas få ny kraft att försöka igen. Jag har blivit lovad Pregnyl och Trombyl vid nästa ev graviditet men efter att ha läst här verkar det vara bättre med Progesteron. Jag önskar att man skulle bli omhändertagen av sjukvården men min erfarenhet är tyvärr inte bra, först vägrade de ta emot mig när jag fick mitt utomkveds och sen missade de resterna efter den medicinska aborten. Det känns som man måste ha koll på allting själv och det är inte alltid man har ork till det.
Heeeej, copkat!
Skickar en stor kram och återkommer. Har så ont i min ena axel att jag knappt kan skriva. *kraam*