• kiiza

Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2

snigelkatt skrev 2009-02-27 15:40:27 följande:
    Hello girls! Lite vårkänskor idag tro? Det ser himla gott ut ute, i alla fall innifårn mitt kontor! Jag slutar snart, och tänkte gå och köpa rödvin, smågodis och lite tapas till kvällen. Är sugen på ostar, oliver och goda korvar idag Älskar att små-plock äta Ringde gyn och frågade om det var så himla farligt om man skulle råka ha sex nu, så nära efter MA.(blöder inte längre och har inte ont längre) Hon sa att eftersom jag inte vet om/när min ÄL sätter igång, så får jag inte ha oskyddat sex förrän efter första riktiga mensen.... Blir till att köpa kondomer nu då Det har jag inte köpt på en himla massa år.... Kånns lite busigt... Ha en härlig helg!
    Hoppas du/ni får en jättemysig kväll trots allt
  • kiiza
    Svar på #15
    Jag håller med,den är mycket långsammare!
  • kiiza

Dom har inte fungerarat sen de började med nya FL
    Så man undrar då varför de ens har dem med

• kiiza

Hej!
    Tittar förbi och ser att ni varit på koll redan,själv får jag inte ens en tid,fast vi har ringt.

• kiiza
    Bebislängtan82 skrev 2009-03-09 18:44:59 följande:
    Hur kommer det sig då?
    Ja du läkarna verkar inte ha tid. De skulle ringa upp imorgon sa de bara till mig.
  • kiiza

Försök lite mer än 1 år och ja vi har fått upprepande missfall

• kiiza

Vet ett par som skulle adoptera ifrån ett land,men de fick ej pga att han var för gammal,men hoon var i bra ålder. Det tyckter jag är lite dumtvad spelar det för roll om man är 35 eller 40?
    Man är ju lika bra som far för de,kanske ännu bättre,vem vet?
    Hoppas ni har en bra dag,för det har jag
    Ska på toan sen så ska jag börja skriva lite...i en privat blogg,tack vare min kusin så gör jag de!

Kram till er alla!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}

• kiiza

Ja här kommer jag från min sida ta det lugnt ett tag framöver,mf igen och nu får kroppen vila tills den är redo igen.
    Lycka till ni andra

• kiiza

Ja men livet är hårt och orättvis mot vissa...ska på op. framöver för mina cellförändringar på livmodertappen så det blir lugnt nu

Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2