• Bebislängtan82

Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2

Då fortsätter vi här. Här håller vi till som fått upprepade missfall och är ett stort stöd för varann i utredningar och ev nya graviditeter.

En del har redan plussat. GRATTIS  och en del av oss fortsätter att försöka.

Gamla tråden www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Lycka till

Är 2009 vårt år
  • Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2
  • Bebislängtan82

Hej

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Va bra att ni hittar hit

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    snigelkatt skrev 2009-02-28 17:05:46 följande:
    Svar på #10Barnmorska sa att jag var tvungen att vänta en riktig mens (helst 2) efter vårt MA innan vi försöker igen. Att kroppen behövde den tiden på sig att läka, och för livmodern att "dra ihop sig" igen. Men det kändes ju bara för fånigt att använda kondomer nu, när vi försökt bli gravida i 2 år, så vi kör på ändå.... Hur stora är oddsen att vi skulle råka bli gravida nu lixom?
    Det kan gå snabbt. Kroppen blir gravid när den är redo sa i alalfall min läkare,det är inget man kan påverka. Är kroppen redo blir den gravid
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Hej tjejer!
    Nu är operationen gjort och jag är hemma och mår väl helt okej,lite groggy fortfarande men men.

Vi vänta bara tills blödningen efter skarpningen var över innan vi hade sex igen,och det gick bra

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #22
    Jo då igår fick vi till det på morgonen men är ju bara på dag 13 idag så kankse imorgon beroende på hur jag mår då
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Idag är jag på dag 14 och det är väl äl på g. Vi får se om jag har ngn lust ikväll i och med att jag fortfarande har lite ont eller om vi skippar denna månad.

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Vi fick med samma svar att det var otur. Jag tror det är bullshit faktiskt,men jag orkar inte disskutera vidare om det så vi får se nästa gång vi blir gravida.

Jag mår lite illa idag beror nog på operationen och såret börja rinna innan kände jag men för sent nu att ringa läkaren ju

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Jag fick maximal utslag på monitorn igår och vi lyckades ha sex,han fick vara överst denna gång då jag inte får röra mig för mkt,men det gick bra i allafall får se om det blir något ikväll eller ej

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #60
    Nej tyvärr inte men det lät intressant vad är det för något?
    Är 2009 vårt år
Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2