• icecreamy

Sunwing Resort Makrigialos, Kreta

Någon som har något positivt eller negativt att säga om Sunwing Resort Makrigialos på Kreta?
    Om ni skulle rekommendera det bästa Sunwing resort hotellet runt Medelhavet, vilket skulle det bli? Tacksam för lite inputs .

Det är bara att bryta ihop och gå vidare.....
  • Svar på tråden Sunwing Resort Makrigialos, Kreta
  • icecreamy

Jo, någon har väl varit där ?

• Videli

Vi var där förra året....

Inte min grej. Men gillar man Bamseklubb så tycker man nog om det. Fint hotell och Makrigalos är jättefint.

Tänk på att transfern är 3 timmar lång.

• Videli

Vad menar du med vilket hotell? Det är "nästan" bara sunving som har hotell där nere. Men de har ju fem olika, ååå mins inte vad det hette som vi bodde i.

Vänta ska jag kolla upp vilket av de som vi bodde i, det var mysigast och bäst tycker jag.

• icecreamy

Såg att transfern tog lång tid, och det är ju kanske inte så kul med 2 åring. Vi funderar även stark på Cypern/Fig Tree Bay. Tack för ditt svar .

• icecreamy

När jag frågade om Sunwing Resort runt Medelhavet tänkte jag på Cypern, Mallis osv. Inte bara hotellet i sig, utan stranden nedanför...ja, hela paketet liksom. Någon som kan tipsa något?

• icecreamy

Åh tack .

Vi åker ju med barn i åldrarna 2, 7, 11, 13, 15....så det ska passa alla.

• Videli
    icecreamy skrev 2009-02-28 07:54:08 följande:
    När jag frågade om Sunwing Resort runt Medelhavet tänkte jag på Cypern, Mallis osv. Inte bara hotellet i sig, utan stranden nedanför...ja, hela paketet liksom. Någon som kan tipsa något?
    Ok, trodde du menade runt Kreta. Makrigalos är nog bland det finaste runt Kreta vad jag har hört. men just transfern skrämmer många. Vi reste dit med tonåringar och en 6 mån så det funkade för oss. Men en 2 åring kanske inte uppskattar det lika mkt.

Det är så många år sen jag rest runt i europa så jag har inte så stor koll där nu. Senaste åren har vi varit i Afrika och Asien...
  • icecreamy

Asien är vi lite sugna på, men vi tänkte att dottern skulle bli lite större.
    Jag fyller 40 i aug, och vi har inte varit på 'riktig' semester på länge, och nu vill jag att det ska bli perfekt då vi lägger ner så mycket pengar. Tack än en gång.

Någon annan som kan rekomendera något?

Svar på tråden Sunwing Resort Makrigialos, Kreta