• glader

Absolut bästa partylåten??

Yes, vilken är den absolut bästa partylåten anser du?

Alltså en låt som alltid får dig på gott humör och är läskigt bra!

• Svar på tråden Absolut bästa partylåten??
  • Trazzzel

En låt som alltid är en partyhöjare för mig, som alltid får mig på bra humör och som hjälpermig att fokusera är faktiskt E-Types Life Jag har så många glada minnen till den låten och jag var så nöjd med mig själv på den tiden!

• Vhilma och Victor

Och summer in 69! Eller vad den heter... finns ju massor med bra partylåtar!

• majlin84

the way you are - timbaland

den funkar alltid=) men finns mååånga=)

• glader

Själv gillar jag "What is life?" med Haddaway och "I´ve been thinking about you" med Londonboys.

Sen finns det ju alltid klassiker som "Life is life"

• fulbrightnew

The B-52's - Rock Lobster. Superbt bra på att få dansbenen att börja röra sig, och berömd för att ha bidragit till att få John Lennon att börja göra musik igen efter mer än fem års tystnad.

• LuRiGaBlAdLuSeN

Rock this Party- av Bob Sinclare

Pokerface- Lady Gaga

Hot and Cold- Katy Perry

Gasolina- kommer inte på artisten

On and On- Agnes

Alla Flickor- Linda Bengtsing

Maneater- Nelly Furtado

Disturbia- Rhianna

Thank you- Amy Diamond

Annars artister som Lena Ph, Carola, Magnus uggla, Schlagerlåtar, Britney

Dessa brukar gå varma på våra tjejfester

• MosterMaja

Summer of 69. Ultimata festlåten, särskilt när man är ute - oftast lyfter ju taket. Få låtar som ALLA kan, men denna är nog en!

• Tiro

Hade denna frågan kommit när jag var 14 år hade jag svarat Das Boot med U96 som jag lyssnade på hundra gånger om dagen i ett års tid. D.v.s min parytlåt men mina föäldrars hatlåt.

• zerfir

it's not my name- the ting tings

• Pollypåse

Härligt att Basket Case är föreslaget redan, då säger jag When I come around med samma artist (Sommarsjäl - här har du en till Green day älskare).

Svar på tråden Absolut bästa partylåten??