Reumatism-utan att det syns på blodprov??
Jag har inflammation i mina ledhinnor i båda knäna + lite artros. Jag har jätteont i nedre delen av ryggen och nu senaste månaderna har det spridit sig så jg är öm över hela ryggraden....nacken bränner som eld. Mina båda höfter gör jätteont och det klonkar i dem. Röntgen visar förändringar på vissa kotor....som en slags artros i ländryggen.
Inland har jag ont i armbågar och axlar men det går över fort och kommer inte så ofta. Har någon gång ibland ont över handryggen men det går också över fort. De smärtor jag har varje dag sitter i båda knäna, höfterna och hela ryggen.
Har tagit ett blodprov hos VC men det var innan jag fick ont i hela ryggen. Det visade ej på reuma och sänkan var låg. Har även tagit HLA - B27 som var neg.
Mina knän svullanr ibland men mest känns de svullna innuti och stela. Jag har små knutor i senorna i knävecket och även på senorna fram på knäet.
Kan man ha reuma trots att blodprovet hos VC var neg??Orkar inte mer och vill ha en diagnos och förhoppningsvis en medicin som hindrar att mina leder bryts ner ännu mer...