Inlägg från: fnösket |Visa alla inlägg
  • fnösket

Nä nu e jag arg!

Ska det verkligen vara så att bara för att man kritiserar en moderator ytterst lite då får man en tillsägelse/varning?

Det handlade för guds skull om en barnvagn

• Svar på tråden Nä nu e jag arg!
  • fnösket

jag blir väl varnad för det här oxå.. men herregud vi lever väll i ett fritt samhälle jag skrev ju ingenting dummt elakt eller så.. En endaste ynka liten tanke

• fnösket

Tycker själv att det e löjligt när det blir sånnt här.. Moderatorerna borde ha mer å göra än att haka upp sig på en barnvagn!!

Det var det här jag skrev!!

• fnösket

Varför e denna tråd barnslig om det e nått som e barnsligt så e det att man inte får skriva en gnutta om vad man tycker..

• fnösket

jag e inte i någons vardagsrum, jag e i ett samhälle..
    okej om jag varit elak mot någon men det har jag inte varit..

Men jag får väl ta å läsa om reglerna å se om jag verkligen vill gå med på dom!

• fnösket

Jag har bettet mig som det SVIN jag e! FÖRLÅT moddisar! förlåt förlåt för dom hårda orde ska inte göra om det prommise

Å förlåt ni andra som tagit illa vid er, det var inte min mening å göra er upprörda

• fnösket

Iors syster!! Det tog iaf 3 st hela dagar innan jag återvände å varför ja läs min press så får du svaret..

Å RL!! skönt med dom som har dom rätta svaren till allt

• fnösket

noname!! tänkte jag skulle citera mig själv å gick tillbaka itråden för att hämta det jag ångrade att jag hade skrivit men gissa det fanns inte kvar

Men jag var väl lite ohövlig å orättvis mot moddisarna å det var det jag ångrade inte tråden som helhet..

Jag står för det som finns i tråden, nu! Jag har läst reglerna å jag får väl följa dom.. Men man måste väl inte älska alla regler.. men jag sköter mig!!

Svar på tråden Nä nu e jag arg!