• giz

Nä nu e jag arg!

nä inte vara arg man ska vara GLAD säger lilltrollet
  • giz
    dom delar tom mat här hemma kanse time för dagis eller kanse borde ringa HUNDdagis istället
  • giz
    men sitter ni här å jiddrar enskilt ärende jag kan oxå jiddra enskilt ärende vill ni höra
    jo jag gick på gatan så kom en biiiiiiiiiil å så sa bilen: tuuuuuuuuut
    då sa jag att bilar ska åka på trotoaren då vart han arg.........varför?
  • giz
    öööööö jag valde ju bara ett ord med fetstil å valde ju bort det sen plus mobbar mej
    rasen är en blandis: en corneliusstrollus hundus
    hmm maten i skålen är resterna från midagen var nog godare på golvet
  • giz
    nääääää så småaktig kan väll inte billföraren vara
    hmm har ni sett att mellan sista inlägget och rutan man skriver i står det annons:
    men nada annons.....hmm coooooooolt tyckte jag var skit kul *ska nog snart sova *
  • giz
    jag har moderatorena som husdjur dom får springa i en labyrint i bland..... det tycker dom är hel kul
    ibland då dom vart jätte duktiga så får dom en extra god godisbit
    vart ju lite jobbigt nu då redax satt in flera moderatorer
    gubben var inte så där jätte förtjust i att husdjursstallet skulle utökas men han hade inget val....... jag har även redax som husdjur...dom är mer upplärda än moderatorerna... dom är så tama så dom äter ur handen på mej
    råttorna hmm moderatorerna menade jag är där i mot lite mera skygga men då brukar jag hota med att för flytta den moderatorn till ormarna hmm redax menar jag.....
    ännu ett svamel löst inlägg från mej, kommer inte ens ihåg vad jag skulle skriva från början för min dotter fick ett raseri anfall å kastade in alla moderatorerna till redax så nu finns nog varken moderatorer eller redax
    ¨
    å ibland (läs: ofta) har jag så värdelös humor så jag borde gå å sova
Svar på tråden Nä nu e jag arg!