Inlägg från: julmusten |Visa alla inlägg
  • julmusten

Nä nu e jag arg!

Vada kritisera lite?? Det ar ju lite svart det dar, for om man tillater en att stracka pa reglerna sa maste man ju tillata alla.

Vet inte om den har traden inte stammer heller. Har ar en regel jag hittade som kanske gor dig lite klokare:

Motsätta sig beslut eller öppet kritisera en moderator
    Att öppet motsätta sig moderatorns påpekande, tillsägelse eller varning anses trotsigt och leder till att medlemen får en varning, all sådant motsättande/kritik/överklagan ska göras direkt till redaktionen. Se överklagande här nedan. Kritik som framförs "öppet" mot en moderator pga av något agerande anses respektlöst och kränkande och strider därför både mot medlemsvillkoren och denna upprätthållningspolicy. "Öppet" innebär alla interaktiva tjänster där andra kan ta del av informationen, t.ex. forumsinlägg, gästböcker, dagböcker, presentation etc.

• julmusten

Jag forstar att du kan kanna dig irriterad fnosket, men FL har ju faktiskt regler som vi skall folja. Bryter man mot dom sa far man en varning. Du brot mot en regel och fick en varning helt enkelt.

Det finns mojligheter for dig att overklaga, sa gor det om du tycker att du har ratt och moderatorerna fel.

Wow, jag kanner mig nastan som en moderaor ju

• julmusten

Ja, jag forstar inte varfor folk blir sa irriterade pa moderatorerna hela tiden. Vi har ju alla accepterat reglerna som finns da vi registrerade oss!!!!

Men jag ar ju gift med en polis, plus att jag jobbar med regeluppehallning sjalv, sa jag ar val partisk

Tack till alla modsare for att ni orkar sta ut!!! (jag far i alla fall betalt for att gora det jag gor!!!)

• julmusten

Jennie, ja, jag har val inte heller last reglerna sa dar jattemycket

Jag tror att det ar en mansklig reaktion att skylla ifran sig sa fort man blir attackerad, (lord knows att jag snackar med folk som gor sa varje dag!! Och det ar amerikanska argbiggor med sa det ar spannande varre kan man ju saga!!!).

Tank vad mycket lattare allt skulle vara om man bara forklarade sig sjalv i stallet for att trissa upp sig! Men det ar jattesvart!! Jag har svart att halla mig sjalv ibland maste jag saga!!!!

Lilltrollet var ju underbart sot!!! Det gjorde mig genast mycket gladare.

• julmusten

Jindra, svenskarna ar ratt sa mesiga i sitt gnallande kan jag meddela!!! Forsok att halla ordning i ett land dar individen och ens personliga frihet inom ALLT hyllas till skyarna!!!

Vi brukar saga har pa jobbet att vi aldrig slutar forvanas over peoples feelings of entitlement. Vet inte vad det kan heta pa svenska, men det ar det som syns klart i den har traden. Folk forvantar sig att de har ratt och att de gor ratt fastan de gor fel!!!

Kram fran en trott julmusten, som har suttit och filat pa ett idiot fall hela eftermiddagen.

• julmusten

Jindra, jag hanger pa din OT lite och kraks pa alla som tror att jag inte gor nagonting forutom att hjalpa just dem. Har i USA sa skaller de pa som bara den dessutom, bara idag har jag nog fatt luren palagd i orat tre ganger. Jag ar varit artig och trevlig, men inte sagt det som de vill hora, da ar det helt plotsligt OK att bara lagga pa luren!!! GRRRRRR

Som tur var kan jag skalla tillbaka om det behovs, (fast det behovs det ytterst sallan.)

Svar på tråden Nä nu e jag arg!