Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Nä nu e jag arg!

Jag har bara en undran - reglerna om god ton ska väl följas av alla?! Moderatorer som vanliga användare? Eller? Oavsett vem som blir arg för att denne blir kritiserad...

Tycker det är bra med regler, fanns det inga alls hade här säkert rått en mild variant av anarki, men om jag i all välmening får uttrycka en åsikt (för åsiktsfrihet har man oavsett vems vardagsrum man befinner sig i ) tycker jag att några moderatorer faktiskt uppehållit en ganska otrevlig ton här i tråden. De om några bör föregå med gott exempel tycker jag!

Men i övrigt tycker jag att ni gör ett mycket bra jobb! All heder åt er! Ingen nämnd och ingen glömd!

• cotton

Okej Roisin Dubh! Tack för förtydligandet!

Men för överförtydligandets skull - ett otrevligt inlägg som gått över gränsen (alltså inte bara en allmänt otrevlig ton) behandlas lika oavsett om en moderator eller vanlig användare skrivit det - eller?

• cotton

Jag har också fått varningar/tillsägelser, men på senare tid har det medföljt en fin förklaring till varför ett inlägg tagits bort! MYCKET POSITIVT tycker jag. Innan stod där bara ett vagt standardsvar!

• cotton

Jag har också fått varningar/tillsägelser, men på senare tid har det medföljt en fin förklaring till varför ett inlägg tagits bort! MYCKET POSITIVT tycker jag. Innan stod där bara ett vagt standardsvar!

• cotton

Enda gången ni skriver som moderator är väl när ni styr upp en tråd eller i moderatortråden. Allt annat är väl som privatperson?

• cotton

Okej Muminmy - det är ju jätte bra! Lätt för oss andra att då se vilken roll ni iklätt er!

Då har jag fått svar på mina frågor! TACK!

Svar på tråden Nä nu e jag arg!