Inlägg från: Jindra |Visa alla inlägg
  • Jindra

Nä nu e jag arg!

Har inte folk bättre saker att bli upprörda över? Att det fått mothugg och fått en anmärkning som inte ledde någonstans...?? Va, är vi ett gäng småungar som inte tål när någon säger till oss.

Vi har skrivit under reglerna (som många sagt tidigare) då får man acceptera att moderatorerna gör sitt jobb, även om de gör det just mot dig.

Moderatorerna drar inte ned FL i skiten, de är de som ser till att vi inte hamnar i skiten!! Passar de inte, ja avregga er då och gå till Aftonbladet chatt istället eller vad fasen som helst...

Nej stå på er moddisar!!!

(Hmmm....visserligen är det lag på att vi ska betala skatt i Sverige...men just jag som är så himla speciell tror att jag skiter i det för det verkar tråkigt...å jag blir jättesur om nån säger att jag gör fel...)

• Jindra

Noname, visst ska man reagera på dumma val...men på rätt sätt...(dvs att anmäla till redaktionen) Och känner du dig upplyst av mig så kan gärna upplysa mera

• Jindra

Men känns det inte som vissa ALLTID måste bråka med "överheter" för att visa hur anarkistiska och fria de är...det blir så tröttsamt för oss andra i längen...

Och det här trådarna med Buhu, nu lämnar jag FL...eh? ska vi bry oss...??

• Jindra

Roisin, men folk fattar inte det förstår du! Jag arbetat i kundtjänst och hört meningslöst gnäll dagar i ända....och det fascinerande med det svenska folket är att de försvar sitt gnäll som nån slags rättighet...istället för att göra något konstruktiv...

• Jindra

...men jag kan hålla med dem som tycker att moderatornas skulle skiljas i sina varningstexter i trådarna med en annan färg...när det blir plustjänster, kan man inte paxa en viss färg då som inte går att välja av andra än moddisar...

• Jindra

Julmusten, det kan jag tänka mig...men det räcker med det man möter av svenskar för att jag ska få nog...egoismen kan få det att krypa i hela kroppen JAG JAG JAG..."Nämen, att du inte får hjälp på minuten kan bero på att det är hundra andra före dig och att eftersom du inte vill betala mer för din tjänst så kan vi inte anställa mer, därför får du vänta" Okej, det var lite OT men eftersom jag nu håller på och öser ur mig irritation så får man passa på...

Svar på tråden Nä nu e jag arg!