Inlägg från: Julmust |Visa alla inlägg
  • Julmust

Nä nu e jag arg!

(sorry julmusten, jag borde nog inte skriva i en tråd som du redan skriver i, men om jag påpekar det så här redan i början ska väl alla fatta )

Är inte delar av problemet att detta faktiskt är hemma i vardagsrummet för många, det är hit man går för att träffa vänner, berätta om dagen och även gnälla om något går mot en. Då blir det ju naturligt att göra det även om det är ett beslut här inne som är problemet. Fastän det blir ju inte mer rätt för det.

Eftersom jag är ny här passar jag på att fråga lite i en tråd där moderatorer hänger

Får man inte alls diskutera beslut som moderatorer tagit, eller får man göra det lite grann? En diskussion om huruvida det ska vara tillåtet att fråga om försäljning av barnvagnar eller inte tycker jag nog borde vara tillåtet om man skriver i mer allmänna ordalag och håller det på bra nivå (jag har alltså missat det hela själv så jag frågar bara)

Får man chans att förklara varför man vill vara anonym innan anonymiteten tas bort. När anonymiteten tas bort, blir inläggen man skrivit anonymt plötsligt "icke-anonyma"

-jag försöker också lära mig eftersom istället för att plugga på

Svar på tråden Nä nu e jag arg!