Inlägg från: Solaris |Visa alla inlägg
  • Solaris

Nä nu e jag arg!

det här instämmer jag helt i som nonname skrev:
    "ok..så då krävs inte mycket mer än ett x antal timmar inne på fl för att bli moderator...
    men om det är så..så tycker jag och säkert många härinne att eran titel ska tas bort när ni inte är moderaoter i inläggen...osv..
    kan väl vara en smidig ide??? "

• Solaris

Ytterligare en grej som nonname och jag båda funderat över!
    Kopierat från nonames inlägg:

"sen vill jag bara tillägga..roisin...varför går du upp i taket om ngn anser sig blivit orättvist behandlad??....du blir väääldigt ofta ilsk,och tar åt dig personligt..varför??...du ber oss "vanliga" och se det med öppna ögon(ej dina ord) osv.att man ska inte ta saker så hårt..osv..men själv??..ta inte all kritik personligt...så fort det är ett inlägg ang att moderatorer si lr så..så är du där med klorna framme..ta det lungt...det är inte dig som PERSON vi angriper,det är att VI känner oss kanske trampade,orättvist behandlade..whatever...e du m vad jag menar?..vet att jag svammlar ofta...menar tar du så illa vid dig så kanske man ska ta ett break som moderator ett tag"

• Solaris

RL, arg och arg jag är bara besviken att vissa får tillsägelser/varningar åt höger och vänster men, de som"fjäskar och stryker moderatorerna medhårs" får massa fina fördelar här till exempel om de gör något som bryter mot forumreglerna till exempel sabbar en tråd med struntprat så hänger moderatorer (inte alla) med på struntsnacket men om jag eller andra"dödliga"gör det får vi ALLTID skäll....

FL börja anta lite "klasssamhälle"- stuk, faktiskt och det är rätt trist.

Svar på tråden Nä nu e jag arg!