billigare babygym
Var i dag och kikade på babygym.
Är alla snor dyra och kostar runt 650 !
Finns det billigare?
Förutom IKEAS för 299 ?
Var i dag och kikade på babygym.
Är alla snor dyra och kostar runt 650 !
Finns det billigare?
Förutom IKEAS för 299 ?
350:- koppte jag på babyland fanns för 200 nån ting också
129kr på gekås ;> och det är jättefint!
Smulan87 skrev 2009-02-28 20:16:49 följande:
haha då förstår jag
kolla på blocket eller tradera eller så, de finns jättefina o billiga babygym där, eller låna av nån släkting.. de gjorde vi, o de vi lånade e ett gammalt som e köpt på blocket o de funkar kanon ändå
syrran sa idag att dom såldes för 150 kr på coop forum, erbjudande..men vet inte om det bara var i stockholm där hon bor
Biltema säljer för 199 tror jag det är. Nu är det inte dem mjuka med underlägg utan dem hårda ställningarna med leksaker
Hade köpt ett i tyg som dotter hatade och fick ett på köpet när jag köpte en vagn begagnad som hon älskade, var helt i hårplast. Kost ung 50-100 kr på tradera men jag vet inte vad de kostar nya om du inte vill ha begagnat.
de finns ju såna me matta oxå som e begagnat.. de e bara o leta
Coop saljer ofta billiga babygym, kolla olika barnaffarer.
Kanske inte svaret du söker men min sov avskydde sina två babygym. Hade ett i plast och ett i tyg. Det i tyg samlade bara damm, och då menar jag samlade damm. Det drog verkligen åt sig och var jätte jobbigt att hålla rent... Skulle nog rekommendera ett i plast i så fall...
Lägg inga dyra pengar på babygym!!!!
Jag köpte ett sånt där mjukt gym med lekmatta och bågar och massa tjaffs.
Båda ungarna har hatat det!!!!
Köpte ett plastigt skit gym med lite blinkande lampor och musik för 100:- ca... det har dom älskat!!
Kunnat sitta i evigheter med det.
Så ett råd är att man måste inte köpa fina dyra gym, barnen blir göadare över billigt!
Och leksaker sen... vi har köpt massa leksamer till barnen, men det intesantaste va pappas snusdosa!
Kolla på Blocket :) brukar kunna hitta fina begagnade men fräscha saker där om man håller utkik lite!