Jag tror att hur verkligheten än ser ut så skulle de att framställa en som en puckoförälder som saknar mognad och pengar och bor hemma och röker och super, för det är ju det de tjänar pengar på, men om jag både fick producera och medverka i programmet så skulle jag väl visa upp mig precis som jag är - Jag är 23 år, jag äger ett radhus (eller ett halvt snarare, den andra halvan äger banken), och bor där tillsammans med min två år gamla son, och med sonens pappa. Vårt förhållande är bra och vi älskar varandra jättemycket, även om vi stött på en del motgångar under de år vi varit tillsammans.
Jag läser på komvux och ska till hösten börja plugga till läkare. Min sambo arbetar med någon typ av datasystem på flygplan (vet inte vad hans titel är) och åker runt i världen och jobbar, och för att han ska ha en bra kontakt med sin son försöker vi följa med så mycket som möjligt, så vi reser mycket.
När det gäller drömmar så finns det rätt mycket som jag vill göra. Det allra viktigaste är att jag vill ge min son en lycklig uppväxt, och en fostran baserad på lyhördhet, jämlikhet och respekt, som ger honom en bra självkänsla och inte kränker hans integritet. Och sedan vill jag som sagt bli läkare, det är något jag alltid drömt om. Sedan skulle jag vilja ha ett litet hus i Toscana. Och så ett nobelpris eller två, fast det skulle jag nog inte berätta i programmet. Men det är hälsosamt att ha några ouppnåliga drömmar har jag läst, för om alla ens drömmar blir verklighet så kan man bli deprimerad.