Inlägg från: Anonym (Trickster) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trickster)

vuxna med adhd add as

Hej alla. Här ska nog jag vara egentligen.
    Min sköterska på psyk tror att jag är bipolär, men en läkare jag träffat flertalet gånger (vid mina infall med rakblad och tabletter) tyckte jag skulle göra en utredning på adhd, vilket jag lät min sköterska övertala mig att skippa. Dumma jävla jag!!

När jag nu läste på en av era sidor, så ser jag ju: That's me!!!

• Anonym (Trickster)

Det är mest av frustration och ilska för att folk inte fattar eller för att jag inte fattar vad de menar.

Himmelkropp skrev 2009-03-01 22:40:43 följande:
    Jag känner eller vet ingen som har adhd och skär sig
  • Anonym (Trickster)

Gjorde hela sommaren, har inte skadat mig på ett år

Blir lite arg på mig själv bara att jag inte tog den där remissen och gjorde utredningen som det var meningen, utan gick på vad en sköterska sa.

Måste fråga er andra också. Har ni svårt att prata med psykologer och andra överhuvudtaget om hur ni mår?
    Är det fler som mår riktigt dåligt under vissa perioder?
    Jag kan inte öppna mig för någon, känns så jävla svagt på något vis.
    Inte ens för mamma.

Himmelkropp skrev 2009-03-01 22:47:09 följande:
    HM! Men ut och spring, avreagera dig så istället. De funkar!!!
  • Anonym (Trickster)

Jag ska säga att jag vill göra det ändå, men jag känner mig så jävla jobbig och störande. Känns som han kommer lyckas övertala mig ändå. Ska försöka stå fast vid min åsikt i det ändå.

Jag vet inte vad jag ska säga när de frågar. Hur mår du idag då? Ja jag mår bra svarar jag och så ljuger jag.
    En sån fråga kan få mig att känna mig pressad som fan, för om jag mår bra så tycker alla att då klarar jag allt, för jag är så glad o positiv, men i mitt huvud snurrar det bara omkring och jag glömmer vart jag gör av saker, jag glömmer vad jag gör i ett rum, jag fattar inte vad folk menar.
    Jag känner mig så jävla dum i huvet för jag FATTAR INTE!!!!