Inlägg från: Malin 74 |Visa alla inlägg
  • Malin 74

vuxna med adhd add as

Kollar in den nya tråden...
    Gillar inte nya familjeliv...tycker den var så plottrig på ngt sätt.Men det är väl bara för att jag inte vant mig:)
    Ligger i feber och är dunderförkyld,synd för barnen har sportlov denna vecka.Minstingen har just kommit hem,han har sovit hos sin mormor från i lördags.Har mest bara sovit,är ändå så jäkla trött.Känns som att jag ska rasa ihop....

• Malin 74

Mår inget vidare just nu....måste snacka med min läkare.Mår inte så bra av stratteran,känner mig helt jävla känslokall.Orkar inte bry mig om någonting...Faan också.

• Malin 74
    HellviHumle skrev 2009-03-09 00:11:49 följande:
    Malin 74 skrev 2009-03-09 00:10:23 följande:
    Men nu är du ju förkyld också och det kan ju påverka orken och känslorna.Kram
    Crash Boom Bang skrev 2009-03-09 00:16:24 följande:
    hur länge har du tagit den  ?  Om du skrivit de tidigare får jag be om ursäkt, orkar inte läsa alla 270 inlägg . Kanske nått du "bara" känner i början ? viss medicin kan ju bli värre först men blir sen bättre . Nämnde inte läkaren nått om de ?
    Jag har tagit den i 4 månader nu.Har pratat med min läkare,och vi bestämde att jag bryter medicineringen.Har inte mått riktigt bra av den alls,när jag började stänga av känslorna så vill jag inte ta den mer.Synd,men så är det....
  • Malin 74

Crash Boom Bang skrev 2009-03-09 18:46:46 följande:

okej , nä de var nog bäst du bryter medicinen , fy så jobbigt ,  , tycker synd om dig .. men vad kom ni fram till att ni skulle göra nu då ??
    Jag ska ta bort stratteran nu...sen avvakta ett tag.Läkaren ska kolla upp om jag kan prova concerta eller ritalin,har ju tyvärr en hjärtsjukdom så det är inte säkert det skulle funka...
  • Malin 74

Crash Boom Bang skrev 2009-03-10 00:54:22 följande:

Oj har du en hjärtsjukdom oxå , men usch så hemskt , men dom får ju kolla om de går att kombinera de med hjärtproblemet , men äter du nått för de ?
    Ja..jag äter hjärtmediciner.
  • Malin 74

Har kännt mig så nere ett par dar nu,orkar ingenting.Kommer mig inte för något heller.Ingenting känns roligt,sover inte på nätterna heller.Ångestattacker hela tiden.Har inte orkat vara inne här när jag inte mår bra...

• Malin 74

Känner mig helt nere,idag har jag inte ens orkat klä mig.Har gått i pyjamas hela dan,bara gråter.Känner mig helt knäckt.Orkar inte se glädje i någonting,allt känns bara tungt och jobbigt nu.Vill bara gömma mig från världen ett tag,bara vara ensam.Vill inte...orkar inte....orkar inte vara social.Vill skita i allt och bara fly...men det kan jag inte.Måste ta hand om barn och allt...

• Malin 74

Känner mig så ledsen idag....orkar inte skriva mer

• Malin 74
    Himmelkropp skrev 2009-04-12 15:01:48 följande:
    Kram!!
    Tack!!!!!Allt känns bara skit just nu....känns som att ingen i familjen vill förstå mig,blir bara tjafs hela tiden!
  • Malin 74
    Himmelkropp skrev 2009-04-12 17:25:14 följande:
    Helvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Min lilla söta unge hade stängt av frysen innan vi stack i onsdags ner till Skåne (vilket jag inte visste) kommer hem nu och ska fixa mat. 40:- i plånboken och får pengar den 17:e. All mat är försötörd + att de luktar lik här hemma. Imorrn åker vi till min mormor och får lite handlat.
    Kramar om
  • Malin 74

Har inte varit här på länge.Min äldste sons kompis dog för ett par veckor sen,han var hjärtsjuk och hade fått ett nytt hjärta.Kroppen stötte bort det,så orättvist att han bara fick bli 14 år.Idag har vi varit på hans begravning.Var en vacker men väldigt tung begravning.Ville bara förklara varför jag inte orkat vara här.Kram på er allihopa!

• Malin 74
    Himmelkropp skrev 2009-04-25 19:47:14 följande:
    Beklagar sorgen!!
    Tack!!
  • Malin 74

Började med concerta igår,äter 18 mg.Ska äta 18 mg i 14 dar,sen höja till 36 mg.Hoppas jag kommer att må bra,vill så gärna att concertan ska hjälpa mig.

Svar på tråden vuxna med adhd add as