Inlägg från: tristania |Visa alla inlägg
  • tristania

vuxna med adhd add as

Tjena mittbena, hit hittade jag! Orkar inte skriva just nu, är trött. Återkommer när krafterna kommit tillbaks. Kram på er.

• tristania
    Anonym skrev 2009-03-14 07:12:20 följande:
    Tjena mittbena alla! Har inte orkat skriva något härinne, men nu så......Ångesten vill inte släppa vet inte varför det ska vara så? Funderar på medicin, någon som käkar det pga ångest, härinne?
    Jag är inte anonym, jag tryckte fel
  • tristania
    ensamhemma skrev 2009-03-14 13:00:34 följande:
    mitt mående blir inte bättre,jag har sån ångest o panikattacker att jag vågar inte gå ut längre.har försökt att få lugnande av min läkare men utan resultat,,härom kvällen så hade jag sån ångest att jag var tvungen att ringa jouren o dom kom med 6 atarax.jag fick theralendroppar tillslut av min läkare men dom hjälper inte...nu är det ju helg och min dotter är hemma o ska egentligen på fotbollsträning men det är omöjligt pga mitt jäkla mående.min man ska åka bort i 10 dagar så då e jag helt solo och ska klara det här ensam men jag e så slut, jag orkar inte längre....o psyk skiter fullständigt i vad jag säger,ska det vara så svårt att skriva ut lugnande vid behov?
    Nemen usch   Jag har dödsångest oxå, lider  du av det me?
    Aquagreen skrev 2009-03-14 09:28:24 följande:
    Jag äter Efexor vilket ska vara bra mot ångesten men vet inte om jag är helt enig i det, tyckte nästan Citalopram var bättre.Nu ska jag få vid behovs bedicin mot ångesten som jag ska ta när den är som värst.
    Pkej...ska kolla med läkaren. Tack snälla
  • tristania
    Anonym (Elisabeth) skrev 2009-03-14 19:40:27 följande:
    Hej på er allihopa!Jag har ganska nyligen fått min adhd diagnos tampas även med depression, ångest och tvångstankar.Medicineras nu med setralin, ritalin samt stesolid vid behov. Hur gör ni andra med eran adhd, har ni lärt er att leva med den, medicineras ni?
    Jag fick diagnos ADHD för ca 4 år sedan. Äter concerta, men fungerar ganska bra utan den oxå....Det största problemet hos mej är ångesten. Den får mej totalt ur gängorna.

Annars så mår jag hyfsat. Har lärt mej leva med det, och tänker inte så mycket på min diagnos. Jag tror att det är lätt att fastna i sin diagnos, och det är nog inte bra.....Man är ju inte bara en "bokstav", man är ju en person oxå, och man har ju ärvt mycket. Det får man inte glömma.
  • tristania

Tjena mittbena
    Det var länge sedan jag skrev härinne nu, men det beror på att jag hatar nya fl Den är opersonlig och jävligt rörig! Man får ont i knoppen av den! Usch.

Vill bara berätta att jag har en blogg till , och där jag berättar, dag för dag, om mitt liv med ADHD. För er som är intresserade, så kan ni ju alltid följ mej

http://tristaniaaddihadd.blogspot.com/

Kram på er alla!

• tristania
    carita1974 skrev 2009-04-11 18:44:38 följande:
    Hej hej tjejer!Hur mås det?Här är det på väg uppåt iaf...tror jag...Jag tror mitt mående är ¨bättre för att det börjar bli ljusare ute nu...och det känns helt fantastiskt...fick tummen ur röven här för ett tag sen och vårstädade bland kläder.skor,mitt smink...barnens leksaker..jaaa...allt....gubben fråga om jag gick på nått...*s* men det var helt fantastisk...är på bra humör och jag känner att jag orkar ta tag i saker m.mHur mår ni andra nu ?Mår ni bättre nu under vår och sommar????Kram o glad påsk Carira
    Jag har drabbats av vårdepp Jag drabbas varje år, har även höstdepp Det är ett helvete.
  • tristania
    Kaldorei skrev 2009-04-11 20:52:39 följande:
    Jag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok!
    Jag önskar det var så för mej...men icke.
  • tristania

Jag är verkligen superspeedad (vet inte ens hur det stavas)!Jag bråkar med alla, går igång för minsta lilla skitgrej! Just nu är livet verkligen skit! Concertan hjälper inte heller!!!!!!!!!!!!Gaaahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa! 

• tristania
    Licens To Kiss skrev 2009-05-14 22:20:04 följande:
    Hej!  Long time no see.
    Åh hej Förlåt att jag är så jäla arg....Blir bara så galen på mej själv! Jag är superdampig just nu!
  • tristania
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-15 19:11:49 följande:
    hejvart på psykakuten idag, funkar nog inte så bra med medecinen. han föreslog MODIODAL, nån som vet nått om det här?
    Ring mej så ska jag berätta om modiodal!!!!
Svar på tråden vuxna med adhd add as