Inlägg från: Anonym (concerta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (concerta)

vuxna med adhd add as

jag undrar om det är någon annan som äter concerta som fått mycket finnar?? vet inte om det beror på concertan eller Cerazetten men håret är fett får som finnar i hårbotten och kvisslor i ansikte...

• Anonym (concerta)

Anonym (Hej) skrev 2009-03-23 13:55:08 följande:

jag tror de har med dina mini piller att göra då de är känd biverkning.gå in o läs på fass.se om du undrar.
    aha fan jag blir ju gaalen det kliar i huvet åxå, det är ju dock inte löss.
    nä nu håller jag upp med cerazetten ett tag och ser om det blir bättre.
  • Anonym (concerta)

Anonym (Hej) skrev 2009-03-23 14:49:07 följande:

själv får ja klåda i huvudet av mitt eksem och prickar och klåda på min kropp av mitt atopiska eksemHoppas de blir bättre för dig, inte roligt att ha klåda. Har du barn?
    ja jag har två barn,vi har proppar i "familjen" så vanliga p-piller är inget alt...kopparspiral fungerar inte heller...men nu slänger jag pillrena åt skogen för jag är trött på fett hår och finnar i hela hårbotten :(

jag funderade på om det kan vara dom som gör att mitt humör är i botten åxå trots jag börjat med concerta...kanske fungerar den bättre om jag slutar med cerazetten??
  • Anonym (concerta)

Anonym (Hej) skrev 2009-03-23 15:12:36 följande:

preventil medel har inte vart någon hit för  mig, ja vet bara hur hormon beh. får en att må så visst finns de stor risk de påverkkar ditt mående. Min mamma blev jämnt deprimerad då hon började på hormoner.
    ja och min stackars sambo får bara skit hela tiden :( men jag vill inte bli gravid just nu heller....gaaaah va jobbigt allt är :o
  • Anonym (concerta)

Anonym (Hej) skrev 2009-03-23 15:12:36 följande:

preventil medel har inte vart någon hit för  mig, ja vet bara hur hormon beh. får en att må så visst finns de stor risk de påverkkar ditt mående. Min mamma blev jämnt deprimerad då hon började på hormoner.
    ja och min stackars sambo får bara skit hela tiden :( men jag vill inte bli gravid just nu heller....gaaaah va jobbigt allt är :o
  • Anonym (concerta)

Ursh,det är så jobbigt...min sambo flyttade idag,vi älskar varandra men kan inte leva ihop...vi hamnar i ett ekorrhjul och bara hittar det negativa i allt...det har varit ett skittufft 1 ½ år då jag upptäckt att han knarkat i smyg mm ...kan inte lita på honom och då han inte kan vara helt ärlig så har det kört ihop sig...

så nu beslutade han sig för att flytta och lasset gick idag...jag bara gråter och gråter och känner att allt e så hopplöst...vet inte hur jag ska bli hel igen...

sen har jag barnen hemma och vabbar och måste vara stark för dom :( bläää

• Anonym (concerta)
    ensamhemma skrev 2009-04-08 21:49:51 följande:
    jag är gravid......fan oxå.......
    så du vill inte bli gravid?? det står att ni planerar barn i din press :o
  • Anonym (concerta)
    Aquagreen skrev 2009-04-09 07:02:19 följande:
    Anonym (concerta) skrev 2009-04-08 21:53:53 följande:
    Men läs tråden, iaf hela sidanndu svarar på ett inlägg innan du kastar dig in i känsliga samtal! *Tips* Tycker du att "jag är gravid....Fan oxå" låter som hon är nöjd.
    men ursäka man kanske inte alltid läser hela tråden och allt svammel...surpuppa.
    jag kanske går in på profilen och läser presen och är det så känsligt kanske man kan ändra den.....
  • Anonym (concerta)
    ensamhemma skrev 2009-04-09 08:36:45 följande:
    Anonym (concerta) skrev 2009-04-08 21:53:53 följande:
    vi e mitt inne i att lämna varandra efetr ett halvårs helvete plus att jag äter concerta,vill inte ha nåt skadat barn
    ok,va tråkigt...förstår dig dock...blev gravid med mitt "ex" eller "särbo" vet inte vad riktigt (vad han är alltså),men som "tur" var fick jag missfall så jag behövde inte genomgå en abort och 2 månader efter får jag veta att han missbrukat i princip hela vårt förhållande :(
  • Anonym (concerta)
    Aquagreen skrev 2009-04-16 22:01:24 följande:
    Anonym (Hej) skrev 2009-04-16 20:48:45 följande:
    Min läkare var tydlig med att jag skulle upp i dos o det inte var några problem att gå upp mot 100 mg concerta, jag känner ju inget av de 72 mg jag nu ta (annat än bakfyllan/avtändningen morgonen efter.Ni som ätit conerta, har ni gått ner i vikt?Fjärilen - Verkar inte vara så "noga" jag ska få min dos höjd o nya tab bara via telefon :-O
    jag har gått ner 4 kilo sen jag började (mitten av dec)
Svar på tråden vuxna med adhd add as