Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Aquagreen skrev 2009-03-18 13:20:26 följande:
    Underbart =) Skönt att du "bara" har ADHD, hur ofta kommer ni träffas? är det en gång i veckan el är det bara ett besök i månaden? Vad var det för frågor om barndom?
    Vet inte ännu hur ofta besöken kommer vara. 300:- kosta de här besöket idag.
    Han ville att jag skulle berätta hur jag upplevde min barndom. Frågade om jag nångång har haft självmordstankar och så sa jag att de hade jag då jag var liten pga familjens problem. Han undra när jag blev utåtagerande. Om de var mycke skolk, om jag kunde koncentrera mig och hur långt i skolgången jag har klarat. Talade om att jag förfalskat min mammas underskrift då de skulle skickas hem frånvaropapper osv. Han fråga vad för droger jag använt, när jag använt dom osv.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:04:53 följande:
    förfalskat har jag med gjort, och gör det varje månad med
    Okej! Ja de händer ju inget.
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:03:58 följande:
    nej jag vet inte hur ja ska fixa det, då jag är uppkopplade istort sett från de jag vaknar till det ja lägger mig... och åka till bibloteket är ca 1.5-2 mil en väg.. De kommer bli så dyrt med telia. och sa upp internet med från annat bolag. då man måste ha telia/fast tele.
    Vad ska du byta till? När kommer de igång igen?
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:02:21 följande:
    högkostnads kortet är på 900kr/år   sjukgymnast, läkare,kurator, psykolog inom landstinget, dietist  allt de ingår på 900kr/år  *men de visste du kanske
    Jodå, det vet jag men det blir dyrt i början nu men de räknar jag med.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 21:15:34 följande:
    Jag har mobilt bredband. Tycker väl inte de är värt 199:- men jag får ta de här tills att jag kan säga upp skiten och de är borta.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-03-18 22:11:48 följande:
    Fan jag orkar inge mer! Mår skitdåligt... allt är kaos i mitt huvud och det är aldrig tyst därinne!!! Jag har en partner som ljuger för mig hela tiden fast han vet hur svårt jag har att lita på folk och att de två viktigaste orden för mig är respekt och ärlighet. Hur fan orkar man? För just nu vill jag bara lägga mig ner och dö för att få tyst på allt inne i huvudet!
    Kasta ut skitstöveln ur ditt liv.
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-03-18 23:19:50 följande:
    Hej såg den här tråden. Jag är 32 år med svår MBD det går inte att översätta till adhd då mbd hade fler kriterier för att räknas som svår så svår adhd är medelsvår MBD. Har kommit på att med detta problem kan man inte leva i ett förhållande. Problemet blir att j äldre man blir desto mindre ork har man till att hålla copystrategierna uppe tyvärr.
    Svår MBD är Damp. Välkommen hit föresten!
  • Licens To Kiss
    Anonym (nyhär) skrev 2009-03-18 23:31:33 följande:
    Anonym (nyhär) skrev 2009-03-18 23:28:36 följande: säg adhd med dcd svår adhd med dcd så översatte psyk i umeå svår mbd enligt journalen tittade nyss i den:)
    Anonym (nyhär) skrev 2009-03-18 23:28:36 följande:
    Nej inte riktigt damp passar inte in i mbd då gillberg ändrade om i sina kriterier så mycket att dom inte stämmer med något utan kriterierna för svår mbd ligger mer med fokus på adhd med viss motorisk problematik. DAMP vart inget som begrepp anser jag då svår damp riktar sig mer på det motoriska vilket blir helt fel
    Mmm okej! Är så slut i huvet nu haha ska läsa inläggen imorrn igen.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 23:33:22 följande:
    ser inget du skrivit till mig
    Jag har mobilt bredband. Tycker väl inte de är värt 199:- men jag får ta de här tills att jag kan säga upp skiten och de är borta.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-03-18 23:28:03 följande:
    Han har tyvärr redan halvt om halvt kastat ut sig själv... Utan att jag visste om det så hade han tömt lägenheten en helg jag var bortrest och flyttat ut efter åtta års förhållande. Ligger mycket bakom men jag älskar honom fortfarande trots att han behandlar mig som skit och ljuger för mig. Jag har extremt lätt för att ta på mig skulden för saker jag inte har gjort och det slutar alltid med att det är jag som får krypa och be om ursäkt när vi har bråkat oavsett vem som gjort fel. Och han kan verkligen inte fatta att jag har/varför jag har så stort behov av kontroll över saker och måste planera minsta lilla grej. Han fattar inte att jag faktiskt också mår dåligt utan allt ska kretsa kring honom. Sen fattar han heller inte varför jag har s svårt att sitta still, han blir irriterad för att jag hela tiden måste röra på mig på nåt vis. Nu blev det här lägre än jag tänkte och ganska självutlämnande... Men grejer är att allting bara blir för mycket för mig just nu och jag vet inte hur jag ska komma ur min rastlöshet och känsla av att hela tiden vara stressad. Det känns som att min hjärna börjar bli överkokt för jag ska tänka och analyser allt till minsta atom
    Var glad att han är ute ur ditt liv när han står med båda fötterna utanför dörrn. Du kommer ha ett helvete tror jag att acceptera de han utsatt dig för, du kommer troligtvis få skuldkänslor och vilja ställa allt till rätta men du kommer över de.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 23:38:34 följande:
    aha okej. vad har du för företag? vad är de som inte är bra med det?
    Jag har "tre". Internet lägger av lite då och då och de är dyrt för 7,2 m/bit.
    De är klart, finns inget alternativ då är det bra.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 23:49:44 följande:
    man kan aldrig få upp till 7.2 som alla företag "gårut med". här ja bor kan de inte erbjuda mig mer än de sämsta.. bara Ångest   natti natt. har så ont i mina ögon ses i morgon
    Vet. Jag kommer upp som mest till 5 nånting.
    Hoppas du kunde sova inatt.
    Kramar!!
Svar på tråden vuxna med adhd add as