Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Anonym (Hej) skrev 2009-03-22 23:14:11 följande:
    Ja kunde läsa listan *ska fortsätta läsa* fast ja ej är med i ert forum
    Ajdå.
  • Licens To Kiss

Kan jag låsa forumet på nåt sätt?

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-03-22 23:33:30 följande:
    Det här skrev jag på forumet, hoppas att du förstår Så här gör du så att det bara är vi som är inloggade som kan se vad som skrivs : 1. Logga in som admin, gå till administrationspanelen. 2. Välj Rättigheter under Forumadmin i den vänstra menyn. 3. Där får du upp en lista på de olika forumkategorierna som finns. 4. Klicka på den kategori/det forum som du vill editera. 5. Där får du upp en lista där du kan välja tex publik, registrerad, moderatorer. 6. Där väljer du Registrerad [dold]. 7. Klicka på skicka och du är klar.
    Ahh har inte varit inne på ett tag. Ska fixa de idag.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-03-22 23:33:30 följande:
    Det här skrev jag på forumet, hoppas att du förstår Så här gör du så att det bara är vi som är inloggade som kan se vad som skrivs : 1. Logga in som admin, gå till administrationspanelen. 2. Välj Rättigheter under Forumadmin i den vänstra menyn. 3. Där får du upp en lista på de olika forumkategorierna som finns. 4. Klicka på den kategori/det forum som du vill editera. 5. Där får du upp en lista där du kan välja tex publik, registrerad, moderatorer. 6. Där väljer du Registrerad [dold]. 7. Klicka på skicka och du är klar.
    Vet inte hur jag loggar in som admin :S
  • Licens To Kiss

Min läkare sa att jag inte fick läsa papper eller dyl för att inte bli påverkad inför frågorna som kommer.

• Licens To Kiss

De kan bli fel diagnos om man blir påverkad. Kan framhäva fler fel/brister än man har bara för att problemen finns. De finns olika grader på adhd`n och de måste bli rätt.

• Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-03-23 21:39:38 följande:
    Orkar inte läsa igenom om ni skrivit om detta, men om man vill bli gravid o går på CS, hur gör man, om man inte "står ut" utan medicin? Måste man välja barn el må bra el finns de ngt liknande preparat man kan ta som funkar på ADHD'n?
    Stattera ska väl vara de man får äta under graviditeten. Har för mig de.
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-03-24 08:44:14 följande:
    Idag är jag skitnervör. Jag skall på mitt samtal idag och jag hoppas hon är vettigare än den förra. Hoppas bara jag inte stöter på den andra. :( Men iaf så lät hon mycket trevligare i telefonen. Håller tummarna.
    Håller tummarna för dig!
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-03-24 16:35:03 följande:
    Var på samtal ifdag och det gick faktiskt bra. Det hon fick fram var att det tyder på något mera än bara adhd. I och med mitt "ordningsmani" på vissa saker fast resten av huset kan vara som ett bomdnedslag. Men eftersom 45 minuter är en ganska kort tid så skall vi träffas igen den 9:e april. Och igår ringde jag soc och frågade om stödfamilj och kommer att träffa henne den 1:a april. Nä inget aprilskämt. :)
    "Ordningsmani" typ tvångssymtom och sånt?
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-03-24 16:51:39 följande:
    Nästan. Men vissa saker skall ha sin plats, alltså det skall ske efter visst mönster eller symmetri och liknande. Om saker hamnar på fel ställen så blir jag så frustrerad och arg. Eller mitt vikande av godispapper osv osv. Samma sak på jobbet. Jag har en viss ordning och en viss följd som jag måste göra för annars blir allt fel.
    Ok. Men när man har adhd är man manisk men dom menar då att de är för mycke mani för att de ska vara en del utav adhd`n?
Svar på tråden vuxna med adhd add as