Himmelkropp skrev 2009-03-20 23:08:47 följande:
Alltså tror folk att vi är annorlunda på nåt sätt? Som utomjordingar som ska behandlas på annat sätt??
"We come in peace?"
Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Var helt hyper inatt och somnade inte fören sju - åtta imorse efter att ha varit uppe och städat hela natten. Det var välbehövligt kan jag lova efter en lång period med total orkeslöshet. Nu dammsög jag inte eller såna andra "högljudda aktiviteter" men jag har vikt kläder, rensat skåp osv.
Trots att jag nara sovit ca 4 timmar så vaknade jag klockan tolv och var helt hyper. Upp igen och börja kolla datorn, planera inför bakning (Baka!? Jag!? Någonting är seriöst fel!) eftersom jag är sugen på scones till frukost mm.
Är det någon mer än jag som får liknande "mani" perioder? Dett varvas i och för sig med perioder då jag knappt tar mig ur sängen och helst skulle vilja skjuta mig själv för att jag inte ser något ljus någonstans.
Psykiatrin har börjat prata om bipolaritet. Känns ju, sådär. Är det någon annan härinne som har den diagnosen + ADD/ADHD och/eller Asperger?
Jag funderar på om jag kan fortsätta äta min medicin trots att jag tidigare spydde blod. Bra eller dåligt drag?
HUr som helst, förlåt för långt och svamlande inlägg men som sagt, hyper.