Ysta skrev 2009-03-08 19:16:43 följande:
Jag vet att det inte är något att skämmas för men det finns många, bland annat här på
FL, som tycker det är okej att trakassera både mig och kompisen just för att vi driver en blogg som är ganska uppmärksammad. Därav så hade jag velat vara anonym men nu gick ju inte det längre.Jag har alltid vetat att jag är annorlunda och alltid känt mig såå mycket sämre än alla andra, haft svårt i skolan och sådant. Att gå till arbetspsykologen är ett första steg att få hjälp och jag ska också ringa och pressa
VC imorrnbitti för att få en läkartid men jag hyser inga större förhoppningar om det. Har en riktigt kass dag idag där humöret gått upp och ner som en berg- och dalbana. Händer väldigt mycket negativa saker i mitt liv just nu som gör att jag mår skitkasst men man får väl försöka ta det med en klackspark eller nånting.
De e mycked dålig stil , där borde ju en moderator stänga av dom från fl helt o hållet . dom får kanske nån varning men mer e de inte , men kommer de till vissa trådar e dom kvicka att stänga av !!
De var ju bra att du fick hjälp via arbetspsykologen men kan inte dom ringa vc åt dig så kanske de blir fart ? Jobbigt att ha sånna dalar , de gäller ju o finna små små positiva saker , de försöker jag göra , att tänka , jag har mat o tak över huvet o mitt älskade husdjur , så brukar de underlätta men de e svårt .