PRECIS! Fast förstår ju att dem vill checka läget med mig såhär medans jag står i kö också liksom, för att kunna hjälpa mig TILLS det blir nåt, men just nu känner jag mig bara så insnöad på att jag verkligen VILLVILLVILL ha en utredning för att se gå vidare.
Har ju gått hos en massa samtalskontakter innan, å det e liksom ungefär HÄR jag brukar tröttna på dem liksom... å sen börja skita i det, enda anledning till att jag ens fick igång att ställa mig i kö för utredning är ju för att jag gått hos massa samtalskontakter, å det enda dem gjort är skriva ut medicin åt mig å sen har dem trott det varit bra så, men jag har ju bara fortsatt mått dåligt, å sen slarvat med medicinerna för att dem ändå inte hjälper fullt ut liksom....=( men denna gång KRÄVDE jag en utredning, annars vägrade jag ta nå mediciner. Fick börja med paroxetin och atarax, sen fick jag fluoxetin som ska vara mer långtidsverkande, eftersom jag bara glömde paroxetinen jämt.... Sen slutade jag med fluoxetinet också eftersom jag glömde dem hemma när jag åkte bort ett par veckor över jul.... å ja, sen blev jag gravid å allt å då mådde jag ju Bättre än jag någonsin gjort annars, eftersom jag hade något viktigt att fokusera på. något som jag visste att jag var tvungen att *skärpa* mig inför liksom...på nåt vis..... (fast jag mådde ju ändå dåligt, bara inte lika dåligt som innan)
Tror jag ska be att få atarax utskrivet nu igen, å ta när det blir som allra värst, det fungerade ju förut. fast grejen e ju den att jag vågar ju inte ta dem när jag har sonen hemma, eftersom jag blir så trött av dem..... Har 3 stycken som jag FÅTT av en släkting, men det känns liksom fel att ta dem när det inte e min medicin.... visst det e ingen tung medicin, men iaf..... =(
Kaxelina skrev 2009-03-24 10:08:13 följande:
Ja jag hoppas att det inte heller skall bli så att man bara får prata av sig utan verkligen får göra enutredning. Vi har ju bett om det så varför inte låta oss göra det? Sen om det inte visar något så har man ju fått göra sin utredningen. Inte för att jag tror att det inte skulle visa något men ändå liksom.
Tackar. Meddelar in tråden hur det gått.