-
Har inge svar på de där.Carolin E skrev 2009-04-08 08:46:28 följande:Halloj! Hoppas någon ser min fråga och har svar på den :)Jag undrar kort och gott vad som händer om man blir gravid när man äter concerta/ritalin/dyl. Självklart förstår jag att man måste sluta, men vad har medicinen för påverkan på fostret? Av vad jag hört ska man helst inte ätit sådan medicin på ett år innan man blir gravid, men om man nu skulle bli det under tiden man äter det? Är det "helkört" då? Aborterar fostret bort sig själv pga medicinen, måste man göra abort, blir ev barn missbildat? Tacksam för svarMVHC -
Är precis som er!!Kaldorei skrev 2009-04-11 20:52:39 följande:ensamhemma skrev 2009-04-12 10:26:17 följande:då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he heJag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok! -
ensamhemma: Vi finns på avstånd som stöd. Hoppas att det hjälper lite. Jag håller med om att du bör bryta dig loss.
Vad får din man pengar ifrån? Betalar han nåt till era gemensamma räkningar? Är ni skriva som sambo på papper? -
ensamhemma, Ok! Ja jag kan ju bara analysera vad han sysslar med men jag inte vill inte ens göra de. Finns flera saker som han kan syssla med som han drar in en jävla massa pengar på.
-
Fjärilen72, Om min partner säger: "Du fick utbrott nu pga din adhd" "Du är si och så pga din adhd" blir jag vansinnig och får utbrott. Under diskussioner som det sägs "vi har det så pga adhd`n eller svårigheten ligger i adhd`n så är det en helt annan sak.
Startar du en tråd i sandlådan tar jag inte illa upp. -
Fjärilen72, jag hade reagerat rätt hårt. Lite för hårt i en sån siutation
-
Kram!!Malin 74 skrev 2009-04-12 14:53:04 följande:Känner mig så ledsen idag....orkar inte skriva mer -
Ysta, Ta hand om dig!
-
Helvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min lilla söta unge hade stängt av frysen innan vi stack i onsdags ner till Skåne (vilket jag inte visste) kommer hem nu och ska fixa mat. 40:- i plånboken och får pengar den 17:e. All mat är försötörd + att de luktar lik här hemma. Imorrn åker vi till min mormor och får lite handlat. -
De blir utegångsförbud för dottern imorrn.