Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Jag har varit sjuk några dar här men känner mig helt bra. Tog tag i hemmet som förfalligt sen i måndags. Dammsugit, tvättat golv, skurat köksluckor, putsa fönster i köket och tog elementet på samma gång. Har bytt sängkläder i sängar också. Duschdags snart {#lang_emotions_tongue_out}

• Licens To Kiss
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-18 20:04:09 följande:
    är det många av er med adhd som alltid bär på tankar som är jobbiga? jag har alltid något att angagerra mig i som tar för mycket energi och kraft. idag är det en väldigt retlig kollega som suger ut mig totalt.
    Jag tycker också att minst en person om dan är fullständigt dum i huvet. Du är inte ensam.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-19 08:18:48 följande:
    Fy faaaan vilken jävla start på den här dagen! Nyvaken kliver jag upp och kollar mailen vilket jag alltid gör... Ny kommentar till vår blogg Tjockisbloggen.se och den lyder så här"hörredu ditt jävla fetto. kan du snälla, SNÄLLA dra åt helvete. jorden vore en sån bra plats utan dig, din jävla gräddsäck." Jaha så var den här jävla dan förstörd jag som hade så bra dag igår! *ledsen*
    Jävla dumhuven som håller på. Missnöjda med sig själva att dom måste tracka ner.
    Kramar om
  • Licens To Kiss

Anonym (Totalt nere) Du får vara anonym också.

• Licens To Kiss
    Anonym (Totalt nere) skrev 2009-04-20 01:22:17 följande:
    Varje gång tråden blir uppdaterad så läser jag trots att det sliter upp en massa i mitt inre.Varför gör jag så här mot mig själv? Kan någon svara mig på det? (Vanligtvis är jag öppen med mitt namn i den här tråden men vissa gånger känner jag att jag inte vill att alla ska veta precis allting så har därför valt ett anonymt namn, om det är okej?)
    Vad är det som river upp inom dig menar du när det skrivs i tråden?
  • Licens To Kiss
    Anonym (Totalt nere) skrev 2009-04-20 18:19:48 följande:
    Det är inte någonting som skrivs i den här tråden som jag menar på. Den här tråden ger mig nästan alltid positiv energi.Det är den där förbannade tråden om att vissa kvinnor faktiskt får skylla sig själva när dom blir våldtagna. Jag vill inte minnas och trots att jag mår skit av att läsa den där tråden så kan jag inte låta bli att läsa så fort den blir uppdaterad.
    Radera den från favoriter och klicka inte ens in på den mer. För din skull!
  • Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-21 10:09:54 följande:
    Har precis tagit min första tablett concerta.. Det känns konstigt och jag är lite nervös. Tänk om jag får massa sjuka biverkningar? Tänk om dom hjälper, vad kommer isf bli bättre för mig? osv osv. Lyckades sätta mig i skiten igår oxå.. två ggr så jag har rejäl ångest nu och vet inte hur jag ska lösa detta tyvärr. Satan Om folk är för på så klarar jag inte av att säga nej och jag lovar guld och gröna skogar och sen direkt jag lägger på luren eller dom har gått så undrar jag hur i helvetet jag ska klara av att göra det jag nyss lovat.. Gaaaah jag blir galen
    Känner igen de här: om folk är för på så klarar jag inte av att säga nej och jag lovar guld och gröna skogar och sen direkt jag lägger på luren eller dom har gått så undrar jag hur i helvetet jag ska klara av att göra det jag nyss lovat.
  • Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-21 10:30:36 följande:
    Är det en sak bland alla i diagnosen? jag har ju som sagt fått diagnosen nyss så jag vet inte riktigt vad hos mig som är en del av adhd/add och vad som bara är "jag" nämligen.. Känns rätt jobbigt faktiskt
    Tror lite är personlighet men också en del i diagnosen eftersom vi ofta har låg självkänsla och självförtroende.
  • Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-04-21 11:16:21 följande:
    Suck. jag ringde försäkringskassan nu på morgonen, för å höra om jag kommer få bostadsbidraget retroaktivt denna månad. å ja, dem kommer jag få, men sen såg hon att soc hade begärt in pengarna.... dem har inte sagt NÅNTING till mig om det, FÅR dem verkligen göra så på soc? Ringde soc direkt efteråt, men då satt min handläggare i möte, sa åt hon i receptionen att hon SKA ringa upp mig idag, å inte om en vecka som det brukar bli.... suck. jag som hade sett fram emot att få dem därpengar å kunna betala hyran i TID för en gångsskull.... jag som hade börjat må lite bättre, åsså så händer en sån här sak å jag e nere på botten igen. jävla skit =/
    Ja tyvärr!! Soc får göra så och dom gör de. Allt som är "utanför" socnormen "tar" dom.
    En helt knäpp situation som jag var med om förra året. Jag hade soc. Jag fick bostadsbidrag och skulle få flera månader tillbaka (2300:- ) så soc "tog" dom pengarna och månaden efter låg jag i skuld till fk för just bostadsbidrag ( 1800:- ) för att året innan när jag bodde sambo hade jag fått för mycke bostadsbidrag. Soc tog inte hänsyn till skulden.
Svar på tråden vuxna med adhd add as