vuxna med adhd add as
hur gör ni med alla papper föresten? mina ligger i höga på köksbordet. sen kollar jag dom ibland
hatar papper.
hur gör ni med alla papper föresten? mina ligger i höga på köksbordet. sen kollar jag dom ibland
hatar papper.
Vad har ni för ventil när det blir FÖR mycket för er?
Jag kan bara inte handskas med det, jag exploderar totalt och blir ihjälstressad och oron i kroppen är bara för mycket
........så därför får jag ingen hjälp med maten skulle jag skriva
men jag tänker på min vikt dygnet runt och mår as över den. Den äter upp hela mig snart. jag kan inte tänka på nått annat, jo när jag får fokus på nått annat men sen kommer det tillbax igen. Men concertan tar ju bort aptiten som tur är, så lite kan jag slappna av iallafall.
jag har inte tid att tugga maten så jag sväljer den nästan hel
jag äter inte med känsla utan med stress för att fort bli mätt
ni då??
Det är som nått måste hända för att få igång mej. nått som får pulsen att öka och adrenalinet att skena iväg.
usch, denna ständiga oro i magen
Brukar ni har det oxå periodvis? Det känns som något ska hända närsom. Man väntar på att nått ska hända och man ställer in kroppen på flykt.
Det verkar vara många här som inte må så bra just nu (mår vi nånsin bra då) inte så som "normala" kanske. Skulle vara kul att känna lycka nångång utan att vara på språng och högvarv hela tiden. själv måste jag ha ett mål för att vara lycklig och må bra.