Inlägg från: Kaxelina |Visa alla inlägg
  • Kaxelina

vuxna med adhd add as

Svar på #151
    Jag kommer inte heller ihåg speciellt mycket från min barndom. Några enstaka händelser. Kommer mer ihåg från högstadiet. Och när jag var på mitt första samtal så frågade hela tiden om klass ett och om min släkt. Jag sa det jag trodde att det skulle vara, typ. Efter det sa hon att hon inte trodde att jag hade varken adhd eller as. Hon ville ha ett nytt samtal. Visst sa jag men jag vågade inte säga något annat. Gillar inte henne speciellt mycket.
  • Kaxelina

Ja den är ljus. Trodde det var fel på mig som inte såg att den var så mörk.

• Kaxelina

Hellvihumle: Vem pratar du med? :?

• Kaxelina

Jo jag mår faktiskt ganska bra. Lite tjafs med barnen bara.

Såna kommentarer är ju elaka, Aquaqueen

• Kaxelina

Tänkte att du kanske menade det där med att man inte kommer ihåg sin barndom eller skolgång. Det är bara fråga vem som helst så kan även dom berätta att dom inte kommer ihåg sin skolgång eller så mycket av sin barndom.

• Kaxelina

Oj vad ni har skrivit. Mycket som kommit upp här stämmer även in på mig så som att saker och ting har sina fack. Tex ungarnas kläder skall ligga på ett visst ställe och jag blir TOKIG på gubben när han inte lägger där dom skall vara. Även hans mamma ställer till det för mig. Andra tycker att jag inte skall bry mig och fixa det sen när dom är borta. Det funkar inte för mig. Ingen förstår mig och inte ens min man.

Medan jag stod och lagade oss en smulpaj med blåbär så kom jag på och tänka en sak. Apropå känslokall. Det gick så långt i vårt förhållande att vi skulle skilja oss. Han sa att han ville skilja sig och jag bara sa Aha då får vi väl göra det. och vi gjorde det. Men jag mådde dåligt av det men folk uppfattade mig som känslokall då som inte "mådde" dåligt av det. Men allt hade jag inom mig så efter ca en-två månader så kom allt ut och vi blev ett par igen. Visserligen hade vi skrivit på papprena och man var tvungen inom 6 månader skriva på ett nytt papper för att bekräfta skilsmässan. Gjorde man inte det så var man fortfarande gifta. Men under vår "seperation" bodde jag och barnen kvar i huset och han hade en ny flickvän. Men hon var helknäpp som trängde sig på och sånt. Lurades med p-piller och sånt för att bli gravid med honom. Folk fattar inte hur jag kunde leva i samma hus som dom. Men dom var i källaren och jag hade resten av huset. Såg typ aldrig henne då källaren har en egen ytterdörr.

En annan sak som jag ville visa är mitt kök. Efter två dagar ser det ut så här www.familjeliv.se/hem/kaxelina/gallery/phpzzvuw2.jpg och den rena disken är kvar i diskmaskinen.

• Kaxelina
    Aquagreen skrev 2009-03-06 07:39:44 följande:
    Anonym (norran) skrev 2009-03-06 07:14:15 följande: Såklart ni inte är ensamna flickor, vi är nog många som känner igen oss i det ni beskriver Hoppas ni båda får hjälp.
    Ja precis. Det är nog många av oss som känner så. Jag har bara inte orkat skriva alla mina symtom.
  • Kaxelina

Äntligen någon som svarat i tråden. Har väntat typ hela dagen.
    Och det var inte ens till mig :p

Svar på tråden vuxna med adhd add as