Inlägg från: Kaxelina |Visa alla inlägg
  • Kaxelina

vuxna med adhd add as

Hallojsan.

Idag har jag haft ganska mycket "god" energi. Jag har fått sova två nätter irad bra och ganska bra med timmar också. Så jag har faktiskt diskat några större saker och skålar. Hela tre gånger. Det brukar typ aldrig hända mig. Jag har känt mig bra i kroppen och egentligen borde jag fara ut och springa eller på en promenad men det är såååå tråkigt och jobbigt så jag har stannat inne.

Imorgon skall dessutom Moa få ha sin första kompis som skall sova över hos oss. (Ja just det, jag skulle skriva en ny tråd om lite tips) Det var länge sen jag mådde så här bra i både kropp och hjärna.

• Kaxelina

Jag längtar verkligen inte tillbaka till jobbet. Men ångesten kommer att komma då det närmar sig dagen då jag måste tillbaka på jobb och så har det alltid varit. Värst har det varit då mina barn varit små.

• Kaxelina

Usch det låter ju jobbigt. Undrar hur det skulle gå för mig. Jag har ett bra fotominne så jag skulle klara av testerna ganska bra. Men å andra sidan tror jag att jag har mera AS än adhd. Möjligtvis bara drag från adhd.

• Kaxelina

Nä det är inget att skämmas för. Jag har inte ens en diagnos och endast ett samtal som gick åt skogen.

• Kaxelina

Jag har en gammal nokia 6630 om du är intresserad. Har varit låst en gång i tiden men inte nu längre men dom gamla "inställningarna" så som startbild finns kvar.

• Kaxelina

Jag är en samlare utav prylar. Mobiltelefoner, tv-spel, och lappisar och liknande saker. Inte speciellt billigt att vara gift med mig. {#lang_emotions_tongue_out}

• Kaxelina

Tjo. Jag har en gammal och en via facket där jag är sekreterare men törs inte använda den och nu sitter jag på min lilla söta mini-pc som är rosa. Skall fixa en bild på den i min profil.

• Kaxelina
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-03-08 14:12:24 följande:
    Hallå jag tror jag slänger in min damp-kappa och lämnar in för gott!! Det suger verkligen idag, vill ha spänning,äventyr och träffa nya människor och leva som en tonåring och bara ligga och kräkas i en gränd
    Hajar inte så mycket men du verkar glad iaf.

Här är bilden www.familjeliv.se/hem/kaxelina/gallery/php1pydg0.jpg
  • Kaxelina

Jag har haft mååååånga mobiler jag. Kommer inte ens ihåg vilka jag haft sen jag skaffade min första för 13 år sedan. Jösses vad gammal jag låter.

Har jag meddealt er vilken blogg jag har för mitt as och adhd? Men iaf så har ni länken här. mugglaren.wordpress.com Skriv gärna vad ni tycker.

Svar på tråden vuxna med adhd add as