-
visst är det jobbigt?! själv är jag tvärtom, jag ska göra allt snabbt. jag tävlar med mig själv känns det som och har hela tiden en kamp mot klockan. jag är helt klockbesatt, kollar hela tiden på klockan.Anonym (Fröken add) skrev 2009-05-03 20:09:53 följande:Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-03 20:04:20 följande: känner så ofta. vet precis vad du menar. Hänger ofta i hop med ångest för mig och när jag har massor med saker att göra som jag inte vet hur jag ska genomföra riktigt. är ju så långsam och behöver mycket tid för att ta mig igenom vissa saker. -
Jag medHimmelkropp skrev 2009-05-03 20:36:26 följande:Vad är det du behöver tid till? Jag är sån som gör saker genast och det går fort.
jag får hysteriskt anfall om nån sniglar i min närhet, dt kryper i kroppen.
Jag i en bilkö eller vanlig kö är katastrof. För att inte tala om att sitta i telefonkö
-
Himmelkropp skrev 2009-05-03 20:49:47 följande:Haha ohhh bra att jag inte har körkort alltså. Telefonköer fixar jag så att jag sitter med högtalare och gör andra saker samtidigt.
Ett under att jag har kvar mitt körkort och har haft i 17 år
-
idag är jag världens minsta lilla hjälplösa mes. saknar nått men vet inte vad. nån som kan ta hand om mig eller stötta mig bara.
åker rätt ner i svackor ibland när allt blir för mycket o svämmar över. känns det igen?? -
hahhaaaa............Anonym (fia) skrev 2009-05-04 10:47:16 följande:öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst.Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
servetter som fladdrade hahaaaa.......... låter som min son. han skulle rivit hela huset om detta hände honom.
-
har du concerta?ensamhemma skrev 2009-05-04 11:03:08 följande:Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 09:28:21 följande: sådär känner jag med rätt ofta,har det så nu och sitter bara o väntar på att det ska vända till det bättre.blir tröttare o tröttare för varje dag som går, jag måste ringa läkaren och prata om medicinen om jag ska höja dosen. -
hahaahaa.....jag kom att tänka på en sak. hur är ni när ni ska handla eller gå i affärer?
vet jag vad jag ska ha och SKA ha det på en gång så går jag med bestämda steg rakt mot nån personal och frågar vart har ni bla bla bla????? där säger hon då och pekar och hittar man inte det då (som man aldrig gör) då blir jag rasande och gå tillbax och nästan skriker att hon ska minsann gå fram och peka på vad som har just den saken direkt!!!! som en fjortis är man ju då. vem fan har tid att lulla runt och gå i tomma intet?
sista jag skulle ha tamponger på åhlens så trodde jag att dom skulle kalla på väktare hahaa..... jääääääääävlar va arg jag va. hon pekade bortifrån kassan flera ggr men jag hittade inte ändå. sen låste det sig i huvvet med pms och allt och jag skrek rätt ut att då kan du komma hit och peka istället för stå där borta och tror att du vet att dt ska finnas här när dt inte finns. så kom bara hit och ge mig dom nuuuuuuuuuuuu.
-
usch va jobbigt. det finns ju inget värre än att vara trött. jag hatar att vara trött.ensamhemma skrev 2009-05-04 11:31:55 följande:Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 11:12:38 följande: nä ritalin, ska ta 10 mg 3 ggr om dagen men jag e som en zombie hela tiden,trött o omotiverad.orkar inte ta mig ut längre...har verkligen noll energi.
men har du testat concerta eller nått annat? -
jag är så van vid att göra bort mig, hela mitt liv är ju en show. Det händer ju saker hela tiden, periodvis är jag helt utan tålamod och då får alla springaAnonym (fia) skrev 2009-05-04 11:29:21 följande:Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 11:16:22 följande: hahaha nej du är ju inte klok hur kan du gå lös hahamen du detta med offentliga raseriutbrott det har jag också inga hämningar ibland, o ofta är det ju helt idiotiskt det man säjer, så man gör ju verkligen bort sig. Väntade på bussen för ett tag sen med sovande dotter i sulky. Första buss hade fullt så fick inte gå på med barnvagnen. Varför i helvete stannade du då för skrek jag bland annat i det utbrottet. Tänkte senare att om han inte hade stannat så hade jag ju ringt busschefen o skrikit för det, haha. Ingen kan göra mej nöjd tyvärr. Sen dessutom när jag väl kom med en buss så hade den en ny rutt o gissa vem som tappade besinningen igen inne på bussen o gjorde bort sej igen. För kunde ju hört på innan jag åkte med, han sa faktiskt till men det hörde jag inte med flit för ville så gärna att den skulle dit jag skulle. Usch va fjantigt.
-
Anonym (fia) skrev 2009-05-04 12:00:03 följande:Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 11:44:58 följande: skönt med självdistans, då är man inte så jobbig ändå ju. Värsta är ju såna som inte inser själva hurdana dom är eller hur. Hela livet som en show, haha, vilken skön inställning! Kram på dig, artisten!
jo fast ibland så har man ju dagar när man känner sig utnytjad pga sitt sätt för man är som man är. jag har gått på teaterskola 2 år innan. Det va nog det bästa jag gjort.