Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Crash Boom Bang skrev 2009-03-09 23:01:53 följande:
    Skönt för dig ... var glad så länge den gömmer sig...
    Längtar lite
  • Licens To Kiss
    Crash Boom Bang skrev 2009-03-09 23:07:33 följande:
    varför gör du de ?
    Bli så där härligt upprymd!
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-03-11 15:53:41 följande:
    Skulle vi kunna göra någon slags "lista" med symptom/problem vi har av våran ADHD/AS? Typ (Ångest) (Svårt att se folk i ögonen) osv.
    Ja Tycker jag verkar bra.
  • Licens To Kiss

Hmmm alltså jag har bara typiska symtom tror jag.

• Licens To Kiss
    pixiewings skrev 2009-03-12 16:37:18 följande:
    Hej! Jag kom precis från en timma hos överläkaren på psyk. Har under 4 års tid haft diagnosen Emotionell personlighetsstörning men hon är övertygad om att det snarare är ADHD och jag ska få komma och göra tester. Är det vanligt att man får Borderline som sen visar sig vara ADHD? Känner mig förvirrad men när jag läser här så känner jag igen mig i så mycket...
    Nej men däremot kan du ha dubbeldiagnos.
  • Licens To Kiss
    Fjärilen72 skrev 2009-03-12 14:20:52 följande:
    Åh! Jag orkar ärligt talat inte mer! Totalt psykbryt i måndags och har fortfarande inte återhämtat mig riktigt från det än. Det enda jag vill göra är att gråta. En kompis som jag inte har träffat på länge är i min stad under veckan. Han lovar och lovar att han ska fixa så han kan komma förbi hos mig och hälsa på men det händer aldrig någonting. Får panik över att han egentligen inte tycker om mig. Jag hade tid hos psykologen idag och hos läkaren måndag nästa vecka. Trodde jag. Skulle ha varit hos läkaren i måndgs denna vecka och upptäckte när jag kom till psykologen att jag inte alls skulle hav arit där.' Så nu har jag inte kunnat fixa till min medicinering (vilken medecin jag ska ta, dosering osv) vilket är skit för jag mår sjukt dåligt av Ritalinet. Just nu känner jag inte riktigt för att leva mer.
    Ta hand om dig!!
  • Licens To Kiss
    pixiewings skrev 2009-03-12 17:11:29 följande:
    Okej ja så kan det vara oxå ja. Hur går ADHD-utredning till föresten?
    Min utredning börjar nu 18:e mars. Vet att man gör en massa tester. Jag har fått muntlig diagnos (märkbar adhd)
  • Licens To Kiss

Shit, om 6 dar börjar de! *nervös*

• Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-03-12 09:50:01 följande:
    Har din utredning börjat??
  • Licens To Kiss
    pixiewings skrev 2009-03-12 17:41:31 följande:
    Förlåt om jag ställer massa dumma frågor föresten.. Men är de flesta av er långtidssjukskrivna och hur har FK resonerat utifrån nya reglerna? Jag har varit sjukskriven sedan 02 och tanken var att jag skulle komma igång med någon sysselsättning till hösten som några timmar praktik etc men nu börjar utredningen precis innan sommaren och sen trodde läkaren att det isf blev aktuellt med något annat och en helt annan planering om/när diagnos sätts. Började med Fluoxitin nästa vecka och hoppas att det kommer ta bort den värsta ångesten här... Passar på att skickar en stor kram till er alla och speciellt ni som har det extra kämpigt just nu
    FK har bedömt efter min arbetsförmåga. Vet inte hur det blir till hösten.
Svar på tråden vuxna med adhd add as