ett puder/foundation för extremt torr hud?
Ja vilken kan ni rekommendera? Huden blir alldeles uttorkad av puder trots att jag lägger fuktkräm under. Några foundations har jag inte testat än
Vad tror ni?
Ja vilken kan ni rekommendera? Huden blir alldeles uttorkad av puder trots att jag lägger fuktkräm under. Några foundations har jag inte testat än
Vad tror ni?
Testa mineralsmink. Mycket skonsammare för huden!
Okej, var köper jag det? Är det mycket dyrare än vanligt?
Behöver du puder om du har så torr hud? Det kanske är bättre att du satsar på en bra foundation, puder är ju bäst om man vill matta ner feta ytor. Jag älskar min foundation, Lancôme teinte idole Blir som en "pudrig" yta av den. Använder jag puder lägger det sig bara på ytan som ett torrt lager, ser inte klok ut
Jo jag har tänkt tanken också... Funkar den på torr hud då? Ungefär vad kostar den?
Nufsan: Hur betalar du från utlandet?
Jag använder mitt visa kort. Har handlat 3 ggr och det har kommit jättefort!
Jag har jättetorr hud och eftersen jag började använda det har det blivit så mkt bättre!
Jag har också ett VISA-kort men ingen kredit, har aldrig fattat hur man ska handla på det....
Hur gör man?
Har du torr hud för att du använt andra produkter o blir torr av dessa eller är du torr från början/överhuvudtaget o du blivit "läkt" av dessa mineralprodukter?
Mary Kay full coverage fondation är också bra för torr hud. Men det viktigaste är en bra fuktkräm innan du applicerar nått smink om du vill att det ska bli bra =)