• youandmeandthebaby

kuk och fitta...

hejsan!

vet inte riktigt hur jag ska börja att skriva detta.
    när jag såg att denna sida fanns vilje jag bli medlem. i vanliga fall är jag inte bigfan av att gå med i några sidor. men denna sida kändes seriös.
    Men när jag läser olika inlägg blir jag väldigt chockad. Allt detta prat om kuk,fitta och om att knulla är rikigt avtändande. jag menar har ni alla som skiver om kuk och fitta och knulla inte bättre saker att skiver om??!!!...jag trodde att denna sida var en seriös sida. en sida som inte acceptera sånt här språk. jag måste säga att jag skäms och att det är väldigt pinsamt. jag läste ett inlägg där det var en kvinna som skrev om att hon och hennes man har rövsex(och hon använde dessa ord)varje kväll. och hon frågade om vi tror(som läser) om hennes röv kommer att bli förstört när hon blir äldre. Det är så patetiskt!!!...och det värsta va alla det va några styckna kvinnor som "nappar" på detta och svarar henne.

och inte nog med det. många folk som skriver att dom vill knulla hit och dit. om dom ska vara otrogna eller inte mot sina män. detta är ingen porrsida!!!....

/Monika

• Svar på tråden kuk och fitta...
  • Anonym (Helt ok!!)

En fråga bara:

Varför besvärar du dig själv med att gå in till dessa sidor då? FL har ju godkänt att de finns och alla ska kunna prata om vad de vill. Du har hela listan till vänster om vad det finns för trådar. Kan du inte bara låta bli? Nånstans måste ju folk få prata öppet. Jag är själv aldrig inne på sex-sidorna, de har en tendens att spåra ur tycker jag själv, men jag behöver inte döma andra om hur de lever sina liv.

• CherryCoke

nej detta är en sida där vuxna får en chans att snacka om precis allt och fråga precis vad som hellst!

• Lithe

Gå inte in på sex & sånt sidorna då om du inte vill läsa om kuk och fitta och rövsex. Det finns ju 200 andra rubriker.

• Anonym

Du kanske skulle bli medlem på ett annat forum om du vill slippa sånt. Det finns faktiskt folk som vill kunna ställa sådana frågor (seriöst) utan att behöva gå in på en "porrig" sajt och bli påoppad av en massa överkåta äckelgubbar.

• Anonym

du behöver ju inte gå in på sex & samlevnad om du inte vill läsa sånt.

• PixieApa

Fy fan knulla fitta kuk vad rolig du är!

Varför läser du i kategorien "Sex och samlevnad" om du har problem med de vanligaste sex-orden?
  • Spicy Women

Jaja detfinns så många sidor att gå in på. Du behöver inte hänga på sex och samlevnad.

• Anonym

gud vad alla är sura! Lite udda är det väl att full vuxna damer skriver sånt här, håll det för er själva.. Ofta man VILL att alla ska veta vad man gör med sin kära i sängkammaren! ÄCKLIGT

• PixieApa

Anonym skrev 2009-03-01 21:32:55 följande:

gud vad alla är sura! Lite udda är det väl att full vuxna damer skriver sånt här, håll det för er själva.. Ofta man VILL att alla ska veta vad man gör med sin kära i sängkammaren! ÄCKLIGT
    Ofta DU vill kanske men inte ofta JAG vill
Svar på tråden kuk och fitta...