kuk och fitta...
hejsan!
vet inte riktigt hur jag ska börja att skriva detta.
när jag såg att denna sida fanns vilje jag bli medlem. i vanliga fall är jag inte bigfan av att gå med i några sidor. men denna sida kändes seriös.
Men när jag läser olika inlägg blir jag väldigt chockad. Allt detta prat om kuk,fitta och om att knulla är rikigt avtändande. jag menar har ni alla som skiver om kuk och fitta och knulla inte bättre saker att skiver om??!!!...jag trodde att denna sida var en seriös sida. en sida som inte acceptera sånt här språk. jag måste säga att jag skäms och att det är väldigt pinsamt. jag läste ett inlägg där det var en kvinna som skrev om att hon och hennes man har rövsex(och hon använde dessa ord)varje kväll. och hon frågade om vi tror(som läser) om hennes röv kommer att bli förstört när hon blir äldre. Det är så patetiskt!!!...och det värsta va alla det va några styckna kvinnor som "nappar" på detta och svarar henne.
och inte nog med det. många folk som skriver att dom vill knulla hit och dit. om dom ska vara otrogna eller inte mot sina män. detta är ingen porrsida!!!....
/Monika