• youandmeandthebaby

kuk och fitta...

hejsan!

vet inte riktigt hur jag ska börja att skriva detta.
    när jag såg att denna sida fanns vilje jag bli medlem. i vanliga fall är jag inte bigfan av att gå med i några sidor. men denna sida kändes seriös.
    Men när jag läser olika inlägg blir jag väldigt chockad. Allt detta prat om kuk,fitta och om att knulla är rikigt avtändande. jag menar har ni alla som skiver om kuk och fitta och knulla inte bättre saker att skiver om??!!!...jag trodde att denna sida var en seriös sida. en sida som inte acceptera sånt här språk. jag måste säga att jag skäms och att det är väldigt pinsamt. jag läste ett inlägg där det var en kvinna som skrev om att hon och hennes man har rövsex(och hon använde dessa ord)varje kväll. och hon frågade om vi tror(som läser) om hennes röv kommer att bli förstört när hon blir äldre. Det är så patetiskt!!!...och det värsta va alla det va några styckna kvinnor som "nappar" på detta och svarar henne.

och inte nog med det. många folk som skriver att dom vill knulla hit och dit. om dom ska vara otrogna eller inte mot sina män. detta är ingen porrsida!!!....

/Monika

• Svar på tråden kuk och fitta...
  • Spicy Women

Men ge fan i att läsa under sex och samlevnad då.

• Tinastina

Ingen porrsida nej, men det finns olika forum, därbland ett sex forum, har man problem med sex snack så rekomenderar jag att inte gå inte på dessa forum.
    Själv älskar jag att prata om sex och skäms inte för att kalla våra delar för fitta och kuk, det heter ju faktiskt så.

• Superkex

Hellre kuk än myspinne säger jag ju bara.

• Woody K

Så länge man inte skriver orden i rubriken så är det Ok tycker jag.

• Spicy Women

Superkex skrev 2009-03-01 21:53:25 följande:

Hellre kuk än myspinne säger jag ju bara.
    Myspinne vad är det för fjantigt ord egentligen???
  • Pepper Blackberry

*asg*

*trilla av stolen*

det är såååå frestande att bli personlig nu... *sitter på fingarna*
    aahh, det är ju SKÖNT att sitta på fingrarna!! 

Men Kära Monika!
    Sverige är ett fritt land, Familjeliv är en fri site. Det är helt valfritt var man vill "hänga". Personligen tror jag att just Du kommer att trivas bra i trådar som "Vi fikasugna i...", "Vi-som-älskar-rosa-blinkande-hjärtan-och-har-femtioelva-datum-i-vår-pres", "shoppingsugna se hit" eller "vi som är för pryda för att idka samlag med lampan tänd".

Här på sex- och samlevnad tror jag de trivs bäst som har glimten i ögat och en massa livs- och sexlust! 

Det finns ju faktiskt inget bättre i livet än en rejäl, fräsch KUK!!! 

slösa inte med ditt förakt, här finns många behövande
  • Airlee

Och jag som trodde att JAG var pryd. Det här kastar omkull hela min världsbild.

• Gung Ho

youandmeandthebaby skrev 2009-03-01 20:41:28 följande:

hejsan! vet inte riktigt hur jag ska börja att skriva detta. när jag såg att denna sida fanns vilje jag bli medlem. i vanliga fall är jag inte bigfan av att gå med i några sidor. men denna sida kändes seriös. Men när jag läser olika inlägg blir jag väldigt chockad. Allt detta prat om kuk,fitta och om att knulla är rikigt avtändande. jag menar har ni alla som skiver om kuk och fitta och knulla inte bättre saker att skiver om??!!!...jag trodde att denna sida var en seriös sida. en sida som inte acceptera sånt här språk. jag måste säga att jag skäms och att det är väldigt pinsamt. jag läste ett inlägg där det var en kvinna som skrev om att hon och hennes man har rövsex(och hon använde dessa ord)varje kväll. och hon frågade om vi tror(som läser) om hennes röv kommer att bli förstört när hon blir äldre. Det är så patetiskt!!!...och det värsta va alla det va några styckna kvinnor som "nappar" på detta och svarar henne. och inte nog med det. många folk som skriver att dom vill knulla hit och dit. om dom ska vara otrogna eller inte mot sina män. detta är ingen porrsida!!!.... /Monika
    Vilken tur att vi har dig som kan gå in här och säga till oss vilken sorts sida detta är och inte är. Det har ju inte redaktionen/moddar eller de andra tusentals användarna lyckats lista ut...

Enkel lösning: Läs inte sex-delen av forumet. Det finns gott om forum för bakning och andra ofarliga ämnen för de som inte vill diskutera sexuella ämnen.
  • MirjaochJolinesMamma

Skippa sex sidorna då!

• miLLus

Jag har fan problem med ordet tuttar. Det rä s jävla avtändande ord, tuttar. Nej det funkar inte för mig.

Finns det bättre saker än knulla? {#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden kuk och fitta...