• catya

Efterlyser mammabloggar!

Jag efterlyser de bästa mammabloggarna!
    Det kan vara din egen eller bara ett tips på en mammablogg du tycker är bra!

Inget om vardagsliv, politik eller övriga åsikter etc, utan den ska vara ganska fokuserad på just ett liv som mamma, familjeliv, barn och allt därtill.

Själv vill jag tipsa om www.mammamaffia.se!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-25 08:05
    Själklart spelar VARDAG, SAMHÄLLE, POLITIK mm in i våra liv som mammor.

Men det är lite läskigt att jag måste skriva det där som majoriteten här inte kan "läsa mellan raderna".
    Jag måste nog förstå att alla helt enkelt inte har den talangen.

En mammablogg.

Jag letar inte efter:

vardagsbloggare
    modebloggare
    politikbloggare
    recept/matbloggare
    filmbloggare
    musikbloggare
    bokbloggare

osv.

Kategori; mamma och föräldraskap.
    Tack.
  • Svar på tråden Efterlyser mammabloggar!
  • Fisen89

Bloggar om livet som mamma till en 4 månader gammal dotter. Visst skriver jag om vardagen med, men den innefattar ju oftast dottern så:)

linajohnsson.blogspot.com

• jordgubbsblomman

Skriver om min 9 månaders dotter för det mesta, men slinker även in en del inlägg om vårt husbygge och mitt viktväktande!
    jennyn.blogg.se

• mysgravid

www.tinaprytz.blogspot.com/

skriver om min graviditet, förbredelserna inför flytt till störrehus, barnrum osv
    testar på bla gravidyoga, planerar allt inför vår lilla flicka.. lite ul bilder och magbilder osv! hoppas du tittar inom!

• MrsXanadu

Min blogg är nog vad man kalla en mamma blogg. Händer väl att jag skriver om annat men mest handlar den om mitt liv som hemmamamma med två barn.

www.blogg.mustica.se

• adrenalin

min blogg handlar väldigt mycket om mitt liv, och mitt liv innefattar mina två barn ganska ofta.

jag spottar i nävarna innan jag skriver. skriver om jättecoola grejer.
    burriburr.wordpress.com - bloggen über alles!!
Svar på tråden Efterlyser mammabloggar!