Inlägg från: Malabuz
|
-
-
Välkommen in bland mitt stök!
Dom senaste inläggen
Dubbelmacka idag! Lite bloggande lite städande mysbusiga Dagens bus! Äcklig smörja.. mår illa Jävla Internett, förstör min kaka Kakan i ugnen Saker som vi ska Köpa/Fixa innan bebisen kommer! Ont i magen Han har gått och lagt sig själv! Mirakelgrej nr 2 Kolla vad min mirakelunge gör! Tappar hakan. + "Nya" syskonvagnen Till Sofie Måndag! V. 11 Bild i tidningen på mina pojkar Rosa sandalköp till Dante Städ dag Annonyma kommentarer Massa miner och GRATTIS LILLEBROR Alla blogger som jag följer! Mår jätte dåligt idag!Ja men kom in och ta dig en titt vet jag! Kommentera gärna.
www.malabuz.blogg.se
-
-
-
Började bra men slutade illa.
Välkommen in till min mammablogg!
www.malabuz.blogg.se
-
Så här ligger det till just nu. Jag blöder! En bra dag änsålänge Bebisdrömmar v.12 Det har fixat sig Någon som kan hjälpa mig?? Våra vagnar Helgen!! Blä Kommentarer Så arg så arg... Tonårs Tor Frågor!! Risk för tjööööt jag har kollat upp er... Liiite småsur Hålla kväll nu. Vem är ni? Gör allt på en och samma gång (nästan) -
Dagens sjukvård är ju underbar.... Så här ligger det till just nu. Jag blöder! En bra dag änsålänge Bebisdrömmar v.12 Det har fixat sig Någon som kan hjälpa mig?? Våra vagnar Helgen!! Blä Kommentarer Så arg så arg... Tonårs Tor Frågor!! Risk för tjööööt jag har kollat upp er... Liiite småsur Hålla kväll nu. Vem är ni? -
-
Inskolning dag 1 sovSöndag 24maj Min kamra funkar sådär. Min nya kärlek Söndag 24maj film! Roligt ord Saknad spy varje gång dom pussades eller något shopping dag Lilltjejen har blivit stor. liten och stor skrikapa Sunda Sofia Lilla vän ska följa med pappa Har handlat. Kommentar Lite allt möjligt prat Älskar dig puppis! Nu varnar jag känsliga läsare -
Kika in hos mej så får du en rolig grej.... eeh!
(lite mammablogg läsning)
Inskolning dag 2 sovMåndag 25 maj Välkommen hem till oss Tre Bygger klossar Inskolning dag 1 sovSöndag 24maj Min nya kärlek film! Roligt ord Saknad spy varje gång dom pussades eller något shopping dag liten och stor skrikapa Sunda Sofia -
-
Listan för idag Inskolning dag 4 + dagens outfit sovOnsdag 27 maj Inskolning dag 3 + dagens outfit sovTisdag 26 Maj Ajkon Bajkon tattuering tack Inskolning dag 2 + dagens outfit sovMåndag 25 maj Hur ska jag kunna tömma den Välkommen hem till oss Tre Bygger klossar Inskolning dag 1 + dagens outfit sovSöndag 24maj Min kamra funkar sådär. Min nya kärlek Söndag 24maj film! Roligt ord -
-
Jag är lurad! Många dagar att gå igenom! Trött idag Lilla tösen Mer kontakt mellan skåne och barnen . Inskolning dag 5 sovTorsdag 28 maj Lätta mitt hjärta lite Vad vill ni!!! Listan för idag Inskolning dag 4 + dagens outfit sovOnsdag 27 maj Inskolning dag 3 + dagens outfit sovTisdag 26 Maj Ajkon Bajkon tattuering tack Inskolning dag 2 + dagens outfit sovMåndag 25 maj Hur ska jag kunna tömma den