• M Pax

IVF start dec 08 - Följas åt? del 2

Det har blivit dags för en fortsättningstråd för oss som började med IVF i december 2008. En del lyckades andra har fått börja om, här fortsätter vi stött varandra!!

Någon mer som drar igång IVF inom den närmsta framtiden? Alla är hjärtligt välkomna!
    Glada, ledsna, fundersamma... Vi hjälps åt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-08 10:43
    Här är listan för oss som kämpar:
    www.familjeliv.se/Planerar_barn/Forum-7-134/m...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 10:15
    Länk till del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38937311.html

• Svar på tråden IVF start dec 08 - Följas åt? del 2
  • Wehee

Jag har också hittat hit nu. Lycka till Pax med allt!!

• FruNaftra

Tjoho!
    Läs min blogg för er som orkar. Jag är så less på vår OTUR!!!!!!!

Kramar

• Tintene

Jag vill oxå fortsätta hänga med er!

Ska genast gå in på din blogg Naftra.....

• Rasmusnalle

Hej hej nallen är oxå här nu

• Vädur 78

Hur mår ni tjejer????
    Jag ringde till Linköping idag och meddelade vårat minus. Får komma igång med nästa behandling på nästa mens, spraystart runt 15-18 april... så det är ju inte så långt kvar

• M Pax

Naftra, jag läste din blogg. Fy vad jobbigt. Det behövs ju inte mer att oroa sig för. Hoppas verkligen att allt går bra, när kan han få besked?

• Önska2

Hej på er, är nu inne på sprutdag 2 och jag är väldigt förväntansfull. Igår så vågade jag inte ta sprutan själv utan maken fick ta den åt mig men idag så lyckades jag alldeles själv fast det tog 15 min innan jag vågade. Är lite stolt över mig själv.

Naftra, jag läste din blogg, jag hoppas allt går bra, har din man fått besked än?

kram

• Wehee

Önska2, vad duktig du har varit . Jag vågade aldrig ta själv. Hoppas det går bra nu med det här ivfet. Håller tummarna.

Naftra, Vad jobbigt. Men dina två frysisar påverkas väl inte av detta. Alltså om det skulle visa sig att han blivit smittad så kan ni väl ändå göra fet väl?
    Hoppas det ska gå bra för er. Kram

Svar på tråden IVF start dec 08 - Följas åt? del 2