• Modin

Ungamammor i skåne

Jag är en ungmamma som nyss köpt hus i Åstorp i skåne, vi flyttar dit om ca en månad.. Men jag känner verkligen ingen där och skulle vara kul att få komma i kontakt med andra mammor som kanske vill umgås?! :)

Jag har inte mer än 2 mil till helsingborg och ca 1.5 mil till ängelholm..

Skulle vara jätte roligt att få lite nya vänner :)

• Svar på tråden Ungamammor i skåne
  • With a devilish smile
    Svar på #9
    finns i Åstorp, helt ok är dom faktiskt:)
    Ängla 081028
  • ballerinamuffins

jag födde osså i hbg, fick inte plats på egenvården där va för många mammor, fick då ligga där uppe, med personal som kom ibland och kolla till mig.

kändes jätte bra när dem frågade.
    och va de nått minsta lilla så va de baa att kalla på dem.

• Linnéa1991

Jag är en blivande ung Mamma, bor ca 2 mil ifrån Kristianstad o hässleholm. är inne i vecka 32 och är 17 år =)

• Modin
    Svar på #14
    Okej, va roligt.. :)
    Vet du om de blir en flicka eller pojke eller? :)
  • Modin

Nu har vi flyttat, men hamnade i höör istället.. :S Men någon som kanske kan tänka sig å ta en fika eller nått då å då iallafall? Kommer antagligen att ta mig till helsingborg rätt ofta :P

• erinny
    Modin skrev 2009-03-11 21:50:09 följande:
    Nu har vi flyttat, men hamnade i höör istället.. :S Men någon som kanske kan tänka sig å ta en fika eller nått då å då iallafall? Kommer antagligen att ta mig till helsingborg rätt ofta :P
    höör är ju en mysig by..
  • Dancia

Hejsan!
    Jag är 20 år  och bor i ett hus i norra skåne (skånes fagerhult) och har inte så långt till ängelholm/helsingrog. Har en son på 1 år och väntar andra barnet i v.17.

• erinny
    Dancia skrev 2009-03-31 14:42:24 följande:
    Hejsan!Jag är 20 år  och bor i ett hus i norra skåne (skånes fagerhult) och har inte så långt till ängelholm/helsingrog. Har en son på 1 år och väntar andra barnet i v.17.
    Grattis till graviditeten!
  • Dancia
    erinny skrev 2009-03-31 15:19:29 följande:
    Grattis till graviditeten!
    Tack så mycket
  • sasa88

hej hej hoppar med in här som en ung mamma i skåne, perstorp för att vara exakt!
    Har 2barn sen innan en på 3år och en på 1år och väntar nu 3e till oktober.. tihi
    Är en lite 88a med mycket fritid och lite att gör förutom då att ta han om mina terrorister :-P

Jamie 2006 (L) Saga 2008 (L) Bebbe 2009
Svar på tråden Ungamammor i skåne