Ni med flickor på 13-15 år. vad har de för klädstil?
Ni med flickor på 13-15 år. vad har de för klädstil? Klär de sig kvinligt eller mera pojkaktigt. Gillar de kjolar och kläningar eller de skall enbart ha byxor typ jeans.
Ni med flickor på 13-15 år. vad har de för klädstil? Klär de sig kvinligt eller mera pojkaktigt. Gillar de kjolar och kläningar eller de skall enbart ha byxor typ jeans.
Svart. Svart hår - oftast tuperat och spretigt. Mycket smink, och gärna mycket svart där med. Svarta byxor eller kjol, svart topp och kofta.
Och så vissa dagar (inte ofta!) så bestämmer hon sig för att ha pastellfärger och vara ljuv och flickaktig ...
min 13 åring har haft en lååång jeans period, stax efer jul förändrades det över en natt och nu har hon enbart tajts långa linnen/toppar och en typ WCT adidas jacka/annan tröja utanpå, blir som en kort kjol typ, ibland lite väl kort
blonderat hår o mycket smink- men väldigt snyggt sminkad dock...klädstil är rätt olika; joggingbyxor o snygga toppar eller taighta jeans o toppar. oftast rätt tighta och med inslag av spets...skinnjacka eller en sunkig stor gamma parkas...
Slingat hår (ljust), jeans, toppar, ev kofta. Mycket Cubus-kläder. (Hon är 15)
Min flicka är 14 år, hon handlar mest på Gina Tricot. Just nu är det nästan bara svarta leggings som gäller med lång top/linne över och så kofta eller Ziptröja. Blont hår och ganska mycket smink, hon sminkar sig fint dock så det ser inte billigt eller kladdigt ut. Ibland blir det joggingbyxor och stor hoodtröja.
Ett par jeanstights köpte vi förra veckan, får väl se om de blir några favoriter. Min dotter är väldigt ombytlig, det som var supersnyggt för två månader sen kan vara "asfult" idag... tur att hon inte är märkesfixerad!!
Min tjej är 15 år. Har ljust hår med ljusa och röda slingor i. Målar sig mycket sparsamt med bara lite mascara. Det är toppar, långa och lite kortare, som gäller. Tajta stuprörsjeans och leggings. Höga stövlar till detta.
Hemma går hon i mysbyxor för det mesta, men hon går inte ut i dem annat än med hunden. ytterkläder har hon antingen sin Canadagoose jacka eller en lite silvrig täckjacka i kort modell som hon fick nu i present. Benvärmare o fingerlösa vantar är en annan favvis.
Jag har en 13-åring som gillar mer grabbigt.. eller praktiskt kanske jag ska säga. Hellre ett par sköna sportbyxor än ett par åtsittande jeans.
Hon avskyr rosa o gulligt plotter. Hellre då döskallar o sånt där. Och mycket mörka färger.
Har precis äntligen fått henne till att börja använda en bh iallafall.
Inget smink använder hon heller.
bonusdottern fyller 14 i vår och hon handlar mkt på Gina Tricot och Vero Moda.. jeans, lite halvbaggy eller stuprör och så toppar i olika färger till. Converse på fötterna såklart :)