Inlägg från: Ericaste |Visa alla inlägg
  • Ericaste

Älskade tygbindor

Tack för inbjudan till tråden!

Jag har nu avslutat min andra omgång mens sedan jag köpt tygindor och det är sååå himla skönt att slippa den plastiga känslan. Jag glömde nästan bort att jag hade mens... =S

Från början ville jag testa tygbindor av miljöskäl men nu är anledningen minst lika mycket att det är mycket skönare än engångsbindor!

Jag har testat två olika märken men ska beställa hem ytterligare någon sort och testa till nästa omgång. Det är ju dessutom så mycket roligare att handla tygbindor än engångsbindor, bara positivt helt enkelt! =) Är så GLAD att jag hittade den förra tråden, innan dess hade jag aldrig ens hört talas om tygbindor!

• Ericaste

Jag är ganska ny på det här med tygbindor men har testat tre olika sorter. Av dessa är Ecosoft mina favoriter, jag blöder dock inte så mycket så jag vet inte hur de fungerar om man gör det.

• Ericaste
    Asereht skrev 2009-04-04 11:51:52 följande:
    Jag väntar och väntar på mina beställda bindor. Fick orderbekräftelse men sen har jag inte hört ett dugg. Någon som beställt fårn Elias här? Hoppas de kommer innan nästa mens så jag kan få testköra.
    Jag har beställt från Eilas och fick mina bindor efter två dagar så jag är jättenöjd! Hoppas att dina hinner komma innan mensen, jag är jätteglad att jag testade tygbindor för nu vill jag aldrig byta tillbaka till engångs. Ecosoft är de jag använder mest!
Svar på tråden Älskade tygbindor