Spelande potta
Såg i någon föräldratidning (tror den man får på McDonalds) att det finns en potta som spelar "Per Olssons bonnagård" när botten blir fuktig. Verkar ju jättekul! Har tyvärr städat bort tidningen så jag undrar om någon har adressen.
Såg i någon föräldratidning (tror den man får på McDonalds) att det finns en potta som spelar "Per Olssons bonnagård" när botten blir fuktig. Verkar ju jättekul! Har tyvärr städat bort tidningen så jag undrar om någon har adressen.
Jag har sett en potta som spelar och den är från Fisher Price o finns bla på babyland o toys r us, sen vet jag inte vilken melodi den spelade ifall det är samma som ni menar!?
finns de för vuxna med??
Hittade en sida som säljer sådant på nätet.
babypottraning.com/
men skulle inte vilja ha en sådan.
Säger bara en sak - stackars barn, vilken prestationsångest sånt måste framkalla...
Om det är något barn INTE har i Sverige så är det väl prestationsångest. Tack Michanna, det var den jag menade. Och tack ni andra, lite mycket fanfar bara...
Ojoj! Man kan ju få förstoppning för mindre...
AA aa
Barn i Sverige har väldigt ofta prestationsångest. Varifrån har du fått att de inte skulle ha det??
Väntar och Längtar;
Jag vill inte alls ge mig in på någon djup diskussion men min uppfattning är att svenska barn inte presterar nånting. Hur många som helst som går ur grundskolan utan betyg i alla ämnen och ingen press på sig från nåt håll. Tror faktiskt inte man kan få prestationsångest av att sättas på en potta, inte ens om pottan skulle spela om det kommer kiss i. Det är nog lite mer än så som spelar in.
AA aa
Det är ok. Ditt konstaterande stämmer rätt bra på många, men jag är övertygad om (och har sett på nära håll) att kontrasterna är stora - antingen skiter man i allt eller så ska man vara bäst.
Vi nöjer oss med att konstatera att barn/ungdommar är olika.