-
Svar på #31Hejsan jag har börjat promenerat nu sedan 3 månader för kan inte träna på gym just nu för jag ha feber,buksmärtor,illamående. och nu har jag skaffat inlägg till skorna så går lite bättre att gå. -
Mitt mål är att gå ner till 70 kg ,jag är 1,69 cm lång väger nu 97 kg för 10 dagar sedan vägde jag 103,4 kg men jag har gått ner för jag äter förlite pga sjukdomen äter lchf
-
trisha Det gör ju ont i magen ,men jag kan ju inte bara vara hemma och sova hela tiden.
-
Oates Grattis till din viktminskning,det är ju jättebra jobbat fortsätt så.
-
trisha jag tänkte promenera här,men de ösregnar :(
-
trisha
Nä de är jättetrist när de regnar,men jag gick iaf 20 min promenad lite grann iaf.
skrev 2009-03-08 16:43:16 följande:
Ja ösregn är ju inte roligt att promenera i, här regnade det också, nog för att man skulle bli halv blöt och precis när jag kom innanför dörren igen så började det att snöa ganska rejält. Men det känns bra att ha promenerat, då känner man liksom att man gör någonting och inte bara sitter och jäser =) -
Svar på #61jah promenerar väldigt mycket nu -
trisha tvättdag är ju motion det med , jag bruka tvätta lördagar eller söndagar ibland vardagar.
-
tussan06 okis vi har 3e våning utan hiss ,sen 4 portar ifrån .
-
tussan06
Tråkigt med sjukt barn ,många barn verkar vara sjuka. Men bra att du hann på promenad igår.